שיר מורנו על טבעת האירוסין: "היא גדולה עליי". צילום: אור גפן

שיר מורנו על טבעת האירוסין: "היא גדולה עליי"

מה יכול להיות יותר רומנטי ומרגש מאשר לחגוג את האירוסין הטריים? לחגוג אותם בחיקם של מעריצים היסטריים בפרימיירת העונה השנייה של תכנית המערכונים 'שבט צוצלת'!

אחרי הצלחתה של העונה הראשונה של תכנית המערכונים 'שבט צוצלת' מיהרה לצאת גם העונה השנייה. אם עדיין לא יצא לכם להבין על מדובר, התכנית עוסקת בשבט הוותיק של תנועת הנוער המקורי. אז במידה ואתם מחפשים תכנית לכל המשפחה שתצחיק אתכם עד דמעות, 'שבט צוצלת' היא בדיוק התכנית בשבילכם. החל מהמורלים המשעשעים שכבר הוטמעו אצלנו בשפת היום/ יום ועד המערכונים והפארודיות שפשוט הופכים את המצב לקליל יותר.

את הכיף של החיים שלך אצלנו בצוצלת!
את הכיף של החיים שלך אצלנו בצוצלת! © צילום: אור גפן

מה היה בהשקה?

הכל קרה אתמול, יום שני, בקולנוע בקניון איילון, המוני ילדים מלאי ציפייה והתרגשות לקראת הקרנת הפרק של העונה השניה, אבל עזבו אתכם שטויות, הם חיכו לפגוש את הכוכבים האהובים עליהם.

לפרמיירה הגיעו כל כוכבי הסדרה: שיר מורנו, ירון ברלד, נלי תגר,  עדו מוסרי יחד עם בת זוגו, עמי אנידג'ר ובת זוגו, שירה נאור ועידן גיל. בין חברי הקאסט יכולנו למצוא גם את דנה גרוצקי, שלומי קוריאט וילדיו, והדס קלדרון.

אני, אני באתי עם הילדים
אני, אני באתי עם הילדים © צילום: אור גפן

מכל ההיסטריה שהייתה שם, לא יכלנו להתעלם מן ההתלהבות המרובה שהייתה סביב שלושה מהכוכבים:

שיר מורנו- המאורסת הטרייה,  כוכבת הילדים והנוער, התקבלה בקולות שואגים של עשרות ילדים ונוער, שקיבלו את שיר בצרחות "מזל טוב", יחד עם עשרות שלטים ומתנות. הייתה אבטחה כבדה, כך שחמישה מאבחים נאלצו ללוות את מורנו מחוץ לכותלי הקניות, מרוב ההיסטריה שהייתה במתחם. 

כתב: אסף גולן | צילום: רוני דלמאי
 
איפה הטבעת?
איפה הטבעת? © צילום: אור גפן

נלי תגר- התקבלה בצרחות עם דרישות לתמונות סלפי, בדומה לדמות אותה מגלמת נלי- 'שניקי' מצמד החניכות הרכלניות שניקי ורוויתי (שירה נאור) שכל היום נמצאות ב'פייסוש' ומצטלמות ל- 'אינסטוש'.

דווקא לה יש טבעת
דווקא לה יש טבעת © צילום: אור גפן

עמי אנידג'ר- התקבל בקול שואג של הילדים שביצע את הלהיט "היי איילת, מה את מקבלת", אותו מבצעים עמי ושיר במסגרת שירי המורל של הסדרה. היי איילת, מה את מקבלת? את הצרחות של החיים שלך אצלנו בצוצלת?

עלה וצייץ
עלה וצייץ © צילום: אור גפן

מה מחכה לנו בעונה הקרובה?

בעונה החדשה, ששידוריה יחלו מה- 17/05, בערוץ ZOOM לילדי yes הולכים להצטרף מערכונים חדשים ומצחיקים וכמובן דמויות חדשות ומגוונות, אשר הולכות להצטרף לקאסט הישן, בינהן: 

"דמיקולו" הקוסם, אותו מגלם ירון ברלד, דמיקולו הוא הקוסם המטורף של השבט שכל קסם שלו מסתיים כאסון על טבעי.

תעשה לנו קסם
תעשה לנו קסם © צילום: אור גפן

צמד האחיות התאומות "מאיה ובר"- בר היא האחות התאומה של מאיה (שיר מורנו) ויחד הן מאיה ובר (עידו מוסרי)– תאומות "זהות" שמדברות אותו הדבר, חושבות אותו הדבר ודואגות לשיר את זה בכל הזדמנות. פארודיה על נוי והדר. כמו סמוראית 2? הלו, אני מסכימה!

דמיינו אותו בצהוב. ולא, לא התכוונו לבובספוג
דמיינו אותו בצהוב. ולא, לא התכוונו לבובספוג © צילום: אור גפן

רועי וסבו הם התשובה הזכרית לרויתי ושניקי, שבניגוד אליהן, נוהמים במקום לדבר, חביבה היא המדריכה לשירה בציבור שבארסנל שלה שירים שאף אחד לא מכיר (מסתבר שגם היא לא).

ב-ה-צ-ל-ח-ה!
ב-ה-צ-ל-ח-ה! © צילום: אור גפן

 

תגובות