עוגות, מים וחזרה בתשובה: מנהגי חג השבועות של הסלבס. צילום: אינסטגרם

עוגות, מים וחזרה בתשובה: מנהגי חג השבועות של הסלבס

שבועות הוא חג שיש בו כל מיני מנהגים שונים, אז בדקנו מי מהסלבס מתאימים לאיזה מנהג. איזה מנהג חג מייצגות נינט ויובל שרף? מי מייצגים את חג מתן תורה? ומה דנה פרידר כנראה תעשה בחג?

חג מתן תורה - החוזרים בתשובה

חג השבועות הוא גם חג מתן תורה, אנחנו מציינים את קבלת לוחות הברית במעמד הר סיני. מפורסמים רבים מארצנו מחליטים להתקרב לדת ולחזור בתשובה. הנה כמה מהם שיחגגו את חג מתן תורה בצורה אמיתית.

עדן הראל ועודד מנשה 

צמד המגישים הכי חמודים שיש מנהלים חיי נישואים ומשפחה כבר קרוב לעשור, היא הייתה בעברה מנחה ב-MTV והוא היה המנחה הכי מזוהה עם ערוץ הילדים, אפילו טל מוסרי היה עוד צעיר לידו! חלפו השנים והשניים החלו להתקרב לדת מאז החתונה. כיום השניים מגישים בערוץ 20 המסורתי ונוהגים לשמור שבתות וחגים.

© שוקה כהן  

גולן אזולאי

את השחקן גולן אזולאי כולנו נזהה ישר מהעונה השנייה של השמיניה בתור מולי, הדמות הרעה של העונה או בתור נפתלי אטיאס, מהעונה השנייה של "השיר שלנו". גולן תמיד מספר שהחזרה שלו בתשובה החלה במקביל עם הצילומים לדמותו של נפתלי, שהיה גם הוא איש דתי בסדרה. ככל שהתקדמו יותר הצילומים, אזולאי מצא את עצמו מתאהב בדת וחוזר בתשובה. 

הכל התחיל מנפתלי
 

רמי קלינשטיין

הזמר האהוב והמנטור לשעבר, רמי קלינשטיין, כבר שנים מנהל חיים חילוניים ולא דופק חשבון. אך בשנים האחרונות התחתן בשנית, ואשתו הרתה פעמיים. עם הזמן ועם האבהות החוזרת כנראה, החל להתקרב יותר אל הדת, הפסיק להופיע בשבתות, משלב פסוקים בשירים שלו, מגדל זקן ואף עושה קידוש ומניח תפילין מידי בוקר

 

לינור אברג'יל

הנה סיפור שמרגש בכל פעם מחדש. לינור אברג'יל זכתה להיות מלכת היופי של ישראל לשנת 1998, זמן מה לאחר מכן זכתה בתחרות העולמית והפכה להיות מיס עולם. אך התואר בא עם סיפור כואב, אברג'יל נחשפה וסיפרה כי חודשיים לפני התחרות היא נאנסה על ידי סוכן נסיעות ממילאנו. 20 שנה אחרי, אברג'יל הספיקה להתחתן עם שחקן כדורסל עולמי, להתגרש אחרי שנתיים ולהתחתן בשנית עם מנהל אמנים ישראלי. לאחר החתונה הודיעה לינור שהיא ובעלה בתהליכי חזרה בתשובה, החלה לשמור שבת, להתחיל להתלבש צנוע ולעטות כיסוי ראש. מי היה מאמין שזה יקרה למיס עולם?

© אסף לב

חג המים - הסלבס שמבלים הרבה בים

בשבועות יש מנהג להשפריץ ולהתיז מים לכל עבר ואחד על השני, או סתם לבלות בים. הנה כמה מהסלבס שלא עוזבים את הים לרגע אחד.

דנה פרידר ואלי פיניש

הזוג הכי מגניב שקיים בביצה כרגע, הוא חקיין וסטנדאפיסט מטורף עם חיבה עזה לגלים, היא נסחפה אחריו (במלוא מובן המילה) והתאהבה גם היא בגלים, גלישה וים. מי שיכנס לפרופיל האינסטגרם של פרידר ישים לב שהיא מרבה לעלות תמונות מהלוקיישן הרטוב, השניים מרבים לצאת אל חופי תל אביב וליהנות מהגלים, מהחום ומהחול ביחד. חמודים!

שוברת גלים
שוברת גלים © צילום מסך מאינסטגרם
תלמד אותנו!
תלמד אותנו! © צילום מסך מאינסטגרם

אושרי כהן ואיתי תורג'מן

עוד טיפוסים של גלישה. החברים הטובים תורג'י ואושרי הם ללא ספק התל אביבים שהכי היינו רוצים לגלוש איתם! הם תמיד בעניינים לכל הטרנדים החמים, יודעים לגלוש טוב ותמיד בסטייל. אז מי גולש יותר טוב? כל אחד יגיד שהוא הגולש הטוב יותר מבין השניים, אבל זה לא כל כך משנה לנו כל עוד הם תמיד יהיו בים. לא רק גלישה, השניים גם אוהבים משחקי חוף למיניהם שתמיד יגרמו שיהיו מסביבם ים בנות.

באוויר © צילום מסך מאינסטגרם
מדגמן ים
מדגמן ים © צילום מסך מאינסטגרם

אביב בן אור

כנראה שלא סתם בן אור משתתף בסדרה "שוברי גלים". אביב משחק בסדרה את היחיד שמתקשה בגלישה, אך זה שונה לגמרי מהמציאות. הוא גולש מנוסה, כזה שעושה תרגילים עם הגלים ומשתלט עליהם בקלות. ב"הסוכה של פרוגי" בה התארח אביב, סיפר כי הוא לא יכול בלי הים ושם השקט שלו נמצא.

שובר את כל המוסכמות, שובר גלים!
שובר את כל המוסכמות, שובר גלים! © אינסטגרם

חג הביכורים - הסלבס שילדו השנה

שבועות נקרא גם חג הביכורים כי בחג הזה כל תבואת השדה מוכנה והגיע הזמן לקצור אותה, כך גם התוצר הראשון של העצים שנקרא "בכור". גם למפורסמים שלנו יש "בכורות" השנה, הנה כמה מהן שילדו מתוך גל ההריונות הגדול שהיה בביצה בשנה האחרונה.

רוסלנה רודינה

היא אולי טסה להישרדות בסוף החודש, אך בתחילת השנה רוסלנה הספיקה ללדת בן משותף עם אייל גולן בשם יאן. יאן הקטן הוא הבן הבכור של רוסלנה ובן שלישי לאייל. כבר מהתמונה הראשונה באינסטגרם היה אפשר לראות שהילד יצא דומה לשני ההורים. כשיגדל מעניין מה הוא ירצה להיות, זמר? או דוגמן?

התאהבנו!
התאהבנו! © אינסטגרם

אסתי גינזבורג

ההריון שהפתיע אותנו היה של אסתי גינזבורג. היא רק בת 25, אחת מהדוגמניות המצליחות והעסוקות שיש לנו במדינה ולכן זה לא ברור מאליו שבגיל צעיר ובהצלחה כה גדולה מחליטים להביא ילד לעולם ולקחת עצירה קטנה מהקריירה הגדולה. אך אסתי ידעה למנף את ההריון ולא לתת לזה לעצור אותה ואפילו חזרה מהר מאוד לעבודה אחרי הלידה. אז לדוגמנית נולד בן בכור והיא קראה לו רפאל-יהונתן. 

הכי קרוב אלייך, אמא
הכי קרוב אלייך, אמא © אינסטגרם

 יובל שרף

אחרי שנים שהשחקנית נשואה לבעלה הלוהט, הזמר שלומי שבן, זה היה מובן מאליו שמתישהו השניים יעצרו לרגע מהטירוף סביבם, ויביאו לעולם יורש עצר קטן. שמו של הילד הוא נורי, שם מיוחד להורים מיוחדים אפילו יותר. 

© צילום מסך מאינסטגרם

חג הגבינות - הסלבס שאוהבים לאפות עוגות

המנהג הכי אהוב עלינו בשבועות זה לאכול עוגות גבינה טעימות. גם בביצת המפורסמים קיימים כמה סלבס שמבלים הרבה שעות באפיית עוגות. מי אלו?

רוני דלומי

כל מי שעוקב נאמן אחרי רוני דלומי באינסטגרם, יכול לראות שהרבה יותר מתמונות שלה שרה או משחקת, ניתן לראות שהיא מעלה שלל תמונות של עוגות, עוגיות ובעצם כל דבר שאפשר לאפות. רוני מעידה על עצמה שהיא פריקית של מטבח, קינוחים ואפייה, אנחנו היינו ממליצים ללהק אותה לעונת ה-VIP הבאה של מאסטר שף או של תכנית ריאליטי האפייה החדשה של קשת - "בייק אוף".

תני לנו לטעום!
תני לנו לטעום! © אינסטגרם
מותשת מעבודה במטבח
מותשת מעבודה במטבח © אינסטגרם

דר זוזובסקי

היא אולי למדה לאפות לא מזמן, אך זה לא מפריע לחברים ולמשפחה של דר זוזובסקי להנות מהמטעמים שהיא מכינה. כנראה יוצא לה כל/כך טעים שבן הזוג שלה, לי בירן, צוחק שהיא יכולה לפתוח מאפייה. בכל מקרה אנחנו היינו מתים לטעום ממה שדר אופה ואם לא אז לפחות שתתעד את המאפים שלה לאינסטוש.

דר מחלקת לאורחים
דר מחלקת לאורחים © אינסטגרם

דניאל מורשת

אם חשבתם שדניאל מורשת רק שחקן מוכשר, טעיתם! מידי פעם נוהג מורשת להכנס למטבח, להפשיל שרוולים ולאפות איזה משהו מתוק לקינוח. כמובן שכמו כל אופה שנמצא ברשימה הזו, הוא גם נוהג לצלם את התוצאה הסופית לאינסטגרם שלו. "אז אם אתה רוצה קינוח והכל נראה מתוק, יש מקום בו תראה את מורשת מכין לך הכל!"

טעים!
טעים! © אינסטגרם
שלא יפול לך!
שלא יפול לך! © אינסטגרם

שירן סנדל ודון לני-גבאי

גם אופות וגם יפות! שתי החברות הטובות, שהן גם שחקניות מעולות, יכולות להחשב בקלות לאופות הכי טובות אם רק יעשו הסבת מקצוע. מסתבר שבזמן הפנוי של השתיים (זה נדיר אבל יש כזה) הן לובשות סינר, מפעילות את התנוח ומכינות קינוחים ועוגות. אנחנו מחכים שהן יפתחו איזו קונדטוריה משותפת, אנחנו בטוח נבוא!

מה אתן אומרות? תפתחו עסק?
מה אתן אומרות? תפתחו עסק? © אינסטגרם
נראות מקצועיות!
נראות מקצועיות! © אינסטגרם

נדב בורנשטיין

המגיש האהוב של התכנית "חי בלילה", נדב בורנשטיין הוא כבר אופה מנוסה, שנים של ניסיון ביתי ותוצאות די מרשימות שגורמות לנו להוציא את הלשון ולהתגרות מכל תמונה של עוגה או עוגייה שהוא מעלה לאינסטגרם. נדב אופה עוגות מיוחדות, כאלו שנראה בתכניות בטלוויזיה ואף פעם לא נצליח להכין לבד בבית. אז עצה שלנו - נדב, תגיש תכנית בישול ותוציא ספר מתכונים, אנחנו זקוקים לזה!

גם אופה וגם מנחה
גם אופה וגם מנחה © אינסטגרם

 

 חג שבועות שמח!

 

תגובות