מה משותף בין שיר מורנו, גיא קלי וסמי הכבאי?. צילום: חן אביב, יוטיוב, רפי דלויה

מה משותף בין שיר מורנו, גיא קלי וסמי הכבאי?

המשותף ביניהם הוא שכולם כוכבים בעולם הילדים, אבל האמת שהפעם לא התכוונו דווקא לזה, לכולם יש שמות שמזכירים לנו המון דברים. בהתחלה זה יכול להיות מגניב, אבל בשביל בעלי השמות זה הרבה פחות מגניב. אז איזה שם מזכיר שיר של שרית חדד ואיזה מזכיר סוכה?

מכירים את זה שיש שמות שבכל פעם שאתם שומעים אותם, עולה בראשכם שיר או אסוציאציה כלשהי? אז הכתבה הזו היא לגמרי עבורכם. כל הסלבס הלוהטים ביותר בביצה עם השמות הבעיתיים ביותר בביצה בכתבה אחת! קבלו את המקרים שיכולים להיות הכי הזויים עם השמות האלה, אז באילו מהמקרים נתקלתם ובאיזה עוד לא?

השם: שלומית 

כשאנחנו חושבים על זה, מדובר בשם מאוד יפה ונחמד, אבל רק מכשול אחד עומד בפניו והוא השיר: "שלומית בונה סוכה". אז אם תאמינו לנו או לא, יש עוד זמן רב עד סוכות ונשמח לחדש לכם שגם אנשים אחרים פרט לשלומית מסוגלים לבנות סוכה, זו לא משימה קשה כמו שאתם חושבים. 

נפגעים ידועים: שלומית מלכה

 
מסוג האנשים שבונים להם סוכה
מסוג האנשים שבונים להם סוכה © צילום מסך מאינסטגרם

השם: שיר

אז בואו נתעלם מהעובדה שמוזיקה היא החיים שלנו ונחשוב על כל ה"שיריות" למינהן, אז ככה, כשזה נוגע לשם "שיר" העולם מתחלק לשני סוגים:
הפטריוטיים- אלה שלא יפסיקו לזמזם את השיר "שיר לשלום"
המציקים- המורל, השיר, או איך שלא תקראו לזה, "יש לי שיר שמעצבן אנשים" לא יפסיק להדהד בראשם.

נפגעים ידועים: שיר מורנו, שיר אלמליח

נבהלנו קצת..
 
דווקא לא מעצבנת
דווקא לא מעצבנת © צילום מסך מאינסטגרם

השם: גיא קלי

מרי פופינס. נו, עוד לא הבנתם? סופרקליפרג'ליסטיקאקספיאלידושי. ייתכן שאנחנו במצב רוח נוסטלגי במיוחד, אבל אין שאחד שלא יסכים איתנו, גיא קלי כוכב "כוכב הצפון" הוא בהחלט האסוציאציה הראשונה שעולה לנו בשיר הזה, במיוחד עם ה"סופר" שיש בהתחלה, שמזכיר את התחפושת שלו בפורים, בעצם לא, הוא התחפש לספיידרמן.

 
סופר קלי!
סופר קלי! © צילום מסך מאינסטגרם

השם: אלי/ אלינור

אז אם קוראים לך אלי או אלינור את בוודאי יודעת שיש את הטיפוסים שעדיין מתלהבים מהצירוף של "אלי- הליקופטר" ולעולם לא יישכחו להזכיר אותו בכל פעם שתתראו, ויש את הטיפוסים שדווקא מעדיפים את השיר של זוהר ארגוב "אלינור", כשחושבים על זה שוב, זה דווקא יכול להיות רומנטי... "אלינור, את יפה כמו מלאך".

נפגעים ידועים: אלי קרן אסף

 
אלי הליקופטר?!
אלי הליקופטר?! © צילום מסך מאינסטגרם

השם: מוטי 

מכירים את החברים האלה שבאים אליכם הביתה ופשוט לא הולכים? תחשבו איזה מגניב יכול להיות אם לחבר הזה יקראו מוטי. אז הנה בשבילכם משפט שמצד אחד יגרום לחברכם להבין את המסר, ומצד שני יעלה מעט הומור: "יאלה לך הבייתה מוטי, שלום ותודה!"
או שבמחשבה שניה אתם יותר טיפוסים של מכוניות ותעדיפו לקרוא לו "מוטי לוחים" מוט הילוכים- סטגדיש! #פחות.

נפגעים ידועים: מוטי גלעדי

יאלה לך!
 
הכי מוטי- לוכים!
הכי מוטי- לוכים! © גיא כושי ויריב פיין

השם: שלי

נתחיל מזה שהשם הוא כינוי שייכות, נתקדם לדילמות הקשות כשאת נמצאת בקבוצה בווצאפ ולא בטוחה מתי מתכוונים אליך ומתי לא, ונסיים עם השיחה המביכה עם אנשים שאת לא מכירה. בואו נסכם שבכלל לא פשוט להיות שלי (לא שלך! כשקוראים לך שלי).

נפגעים ידועים: שלי יחמוביץ'

 

לא.
לא.

השם: סמי  

אמנם השם פחות נפוץ בתקופה האחרונה, אבל אתם חייבים להסכים איתנו על בעיניין הזה, בעבר כולנו ראינו ערוץ הופ, כולנו גדלנו על "סמי הכבאי" ולכולנו יש את הצורך העז להזכיר אותו. "היי הנה סמי, סמי הכבאי!". אז זהו, אנחנו שמחים לבשר לכם שלא כל סמי שאתם רואים הוא כבאי.

נפגעים ידועים: ערוץ הופ

 

השם: סיוון

"אם תזכרי אותי סיוון"- זוכרת! זה בסדר, אתה לא צריך לשיר לי את זה בכל פעם שאתה רואה אותי, זה שיש שיר עם השם שלי, ממש לא אומר כלום.

נפגעים ידועים: סיוון קליין

 

השם: קובי

מכירים את זה שבגלל שפעם הייתה בערוץ הילדים תכנית בשם "קובי קובי", לאנשים יש נטייה לקרוא לכם פעמיים? לומר פעמיים את מה שהם רוצים מכם, ובכללי ההתלהבות המופרזת כלפי השם שלכם. אז לפעמים זה יכול להיות מגניב, אבל לפעמים פשוט די.

נפגעים ידועים: קובי אוז, קובי פרג'

 

השם: רוני

"רוני פפרוני", "רונקיפליץ" ו"רוני אל תלכי", שמרנו את השם הזה לסוף מהסיבה שהוא השם בעל הכי הרבה "קורבנות". אז למרות שיכול להיות לכן אחלה שיר למצגת של ה-בת מצווש, להחזיק בשם זה, זה סיפור לא קל בכלל, כשכל רגע מתעוררות סכנות בעיוות השם.

נפגעים ידועים: רוני דלומירוני דואני

 
אל תלכי!
אל תלכי! © צילום מסך מאינסטגרם

אז אם השם שלכם לא אחד מאלה, סביר להניח שאתם לא מכירים את התופעה ולא חוויתם אותה, אבל אנחנו יכולים להבטיח שאין אחד שלא נתקל והשתמש באחת האסוציאציות שעולות ממקרים אלו!

SO- לאיזה שם הכי התחברתם?

תגובות