הגובה כן קובע: אלי גולדינג מפרגנת לטיילור סוויפט והחבר. צילום: טמבלר

הגובה כן קובע: אלי גולדינג מפרגנת לטיילור סוויפט והחבר

הזמרת אלי גולדינג סיפרה למגזין "The Sun" שהיא שידכה בין הזוג המתוקשר, טיילור סוויפט וקלווין האריס, וגם לא הפסיקה לפרגן ולספר כמה שהם מתאימים, גם בגלל הגובה. "הם שניהם באמת מדהימים ושניהם ממש גבוהים, בקיצור, יהיו מדהימים ביחד!"

נראה כאילו הזוג החדש והמתוקשר בביצה, טיילור סוויפט וקלווין האריס, מקבלים פרגון מכל הסלבס האפשריים. לצד הפרגון הרב, הזמרת אלי גולדינג בת ה-28 סיפרה למגזין האמריקאי "The Sun" כי היא זו שבעצם שידכה בין השניים ובנוסף לא הפסיקה להרעיף עליהם מחמאות. "כן, שיחקתי אותה משדכת זוגות, זאת האמת. קלווין הוא באמת עמית מדהים, והוא כל כך פנטסטי, וטיילור היא בן אדם כל כך מגניב שאני אוהבת. ואז חשבתי לעצמי, הם שניהם באמת מדהימים ושניהם ממש גבוהים, בקיצור, יהיו מדהימים ביחד!"

© צילום מסך מהיוטיוב

למען האמת, השניים באמת גבוהים. סוויפט היא לא פחות מ-1.78 של זוהר ותהילה, אז כשחשבנו שיהיה לה קשה למצוא בן זוג שיהיה גבוה ממנה גם כשהיא על עקבים (בכל זאת, כוכבת) הגיעה גולדינג ושידכה לה את קלווין האריס שגובהו הוא לא פחות מ-1.96. את זוג הבלונדינים הגבוהים הכרנו לראשונה דרך תמונות פפארצי שפורסמו לאחר שהם צפו בהופעה של קני צ'נסי, ובתוך רגע הבנו שהם פשוט נועדו אחד לשני. כן, בגלל הבלונד והגובה.

 

לא רק גולדינג דיברה על הזוגיות החדשה. גם אד שירן סיפר כי "ניסיתי לא פעם ולא פעמיים לשדך לטיילור את חבר שלי, אורלנדו בלום, וזה פשוט לא הלך. אבל בסך הכל אני מאחל לזוג הזה המון בהצלחה, אוהב את שניהם".

© צילום מסך מהיוטיוב

כמו בכל סיפור גם כאן יש צד שלישי שבו מופיעה האקסית המיתולוגית, ובמקרה שלנו לא אחרת מריטה אורה שמלכלכת על השניים. מקורב אליה סיפר לאתר אמריקאי כי היא ממש לא מפרגנת לזוגיות החדשה. "יש לה דם רע עם קלווין וגם הוא לא ממש מחבב אותה. ריטה שמחה שהוא לא הבעיה שלה יותר ומאחלת לשניהם כמה שיותר רע". הכי אאוץ'!

© צילום מסך מהיוטיוב

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות