גאים בהם: הסלבס שיצאו מהארון בתקשורת. צילום: איציק בירן, צילום מסך מהיוטיוב

גאים בהם: הסלבס שיצאו מהארון בתקשורת

בעבר נטיות מיניות שונות, לא היו מתקבלות בחברה בכלל ובשטיח האדום בפרט. כיום, העניין לגמרי מקובל ובעקבות כך לא מעט סלבס בחרו להפתיע אותנו ולצאת מהארון. מי הם בדיוק הסלבס?

לקראת חודש הגאווה בכלל, ומצעד הגאווה שמתקיים היום בפרט, החלטנו להציג בפניכם את הסלבס שיצאו מהארון, אחרי שנים של שמועות ולחשושים מאחורי גבם, הסלבס מחליטים להודות באמת, ובכך הם מפתיעים ומרגשים אותנו. אנחנו כאן, בשביל לספר לכם, מי יצא מהארון, מתי ואיך, ובכלל לוודא שאתם יודעים בדיוק מי הסלבס, שלא מתביישים ובהחלט מתגאים בזהות המינית שלהם!

אמיר פיי גוטמן

אמיר פיי גוטמן, החליט להפתיע אותנו ולצאת מהארון בשנת 2007 בצמוד לשחרור הדיסק השני שלו "דבש בכוורות". בזמנו, בהחלט אנשים חשדו שגוטמן אכן "נוטה לאהוב את בני מינו" אבל כמו שהוא בחר להדחיק את העובדה, כך גם בנות ישראל, שפשוט לא יכלו להפסיק לפנטז עליו. בעוד להקת הבנים המוערצת אז "היי פייב" התפרקה, גוטמן ניצל את ההזדמנות כדי להתוודות ואמר "אני הומו". העיקר שהוא מאושר ונישא לבחיר ליבו בחתונה תקשורתית במיוחד.

© איציק בירן

אסי עזר

אסי עזר בחר לצאת מהארון בשנת 2005 בריאיון לעיתון. ללא ספק, עזר היה באותה התקופה אליל הבנות, מה שדרש המון אומץ מצדו לצאת מהארון. הוא בחר להתוודות על נטיתו המינית בריאיון, ולשבור להמון בנות את הלב. מהרגע שעזר יצא מהארון הקריירה שלו קיבלה תאוצה, הוא הנחה את תכניות הטלוויזיה הנצפות ביותר. מה שלא מפתיע הוא, שכמה שהוא היה פופולרי בקהל הבנות, כך הוא נחשב בקהילת הבנים.

© אינסטגרם

עברי לידר

עברי לידר בדומה לאסי עזר ואמיר פיי גוטמן, בחר לצאת מהארון גם הוא בריאיון, בצמוד לצאת הדיסק השני "אנשים חדשים". היציאה של לידר לא הייתה מפתיעה במיוחד, אם כי בכל זאת מעולם לא עלו על העובדה הזו בוודאות. "מי שקורא את הטקסטים שלי ומקשיב לשירים, כבר מזמן היה צריך להסיק את המסקנות לבד", אמר לידר בזמנו, כנראה שלא היה מדובר בסוד גדול מדי. בנוסף, הוא סיפר על יחסיו עם יניב ויצמן פעיל קהילה גאה, אך מאז השניים נפרדו. כיום עברי לידר הוא ללא ספק "רווק נחשק".

© איציק בירן

הראל סקעת

הראל סקעת יצא מהארון בדרך קצת יותר מקורית. בשנת 2010 הוא סיפר על נטייתו בסרט תיעודי ששודר לרגל יציאתו לאירוויזיון. הסרט היה ארוך, מותח ובסופו התוודה סקעת. סקעת כמובן לא מתבייש וסיפר שכשיהיה לו בן זוג הוא יעשה "מה שבראש שלו". מאז הוא כבר הספיק להכנס למערכת יחסים צמודה ויציבה במיוחד עם עידן רול.

© אינסטגרם

ידידיה ויטל

ידידה ויטל, שגילם את ניני בסדרה שללא ספק הייתה הסדרה הראשונה שגרמה לכל כך הרבה רעש בישראל הלא היא "השמיניה" בחר יותר לא לשמור לעצמו את נטיתו המינית ולשתף אותה בדרך הכי עדכנית כיום אינסטגרם. ויטל העלה תמונה שלו ושל בן זוגו וכתב "החבר שלי. האהבה שלי. וגם אם זה רק שנינו מול כל העולם". מסתבר שויטל לא הסתיר את זהותו המינית מהקולגות שלו לסדרה, אך הוא היה צריך לקחת זמן לפני שחשף זאת לעולם.

© אינסטגרם

לינדזי לוהן

מה?! כן גם אנחנו היינו קצת מופתעים. למען האמת, היא העלתה תמונה שנראת מינית למדי עם הדי ג'יי סמנתה רונסון, אך המנהל האישי שלה הכחיש בתוקף כל נטייה מינית של לוהן ולכן העניין נרגע. זמן קצר לאחר מכן, לוהן התראיינה ברדיו אמריקאי ובו נשאלה בתור בדיחה, כמה זמן היא כבר יוצאת עם סמנתה רונסון. היא ענתה "אני יוצאת איתה כבר די הרבה זמן" והייתה רצינית. אנחנו לא ציפינו לתשובה כזו ובטח שלא המראיין. אבל היי, זה שלוהן הודתה באהבתה לנשים, לא אומר שהיא נטשה את הגברים בעולם. תופתעו לשמוע שלוהן בעצם היא בעצם בי, מה שאומר שהיא נמשכת לשני המינים. כנראה שהיא מעדיפה פשוט להשאיר את כל האופציות פתוחות.

© צילום מסך

רייבן סימון

מי לא מכיר את הסדרה האהובה של דיסני "כל כך רייבן". הסדרה כיכבה על מסך הטלוויזיה בין השנים 2003-2007 עם אחת השחקניות האהובות של אותן השנים רייבן סימון. ממש לא מזמן היו שמועות רבות על כך שסימון היא דווקא מתחברת יותר לבנות מינה. בהתחלה סימון בחרה שלא להגיב על הנושא אך בסוף נתגלה כי היא יוצאת עם זוכת העונה ה13 של "הטופ מודל הבאה של אמריקה" והן חיות בגאווה ובאושר רב. 

© צילום מסך

אדם למברט

את אדם למברט אתם בוודאי מכירים מ"אמריקן איידול" של שנת 2009 כמשתתף שהגיע לגמר ובסוף לא זכה, למרות שבהתחלה זכה לאהדה רבה. זמן ממש קצר לפני הגמר הגדול הוא התראיין למגזין "רולינג סטון" ושם סיפר על זהותו המינית, למרות שמעולם לא הכחיש את העובדה שהוא הומוסקסואל. אנשים רבים אמרו שהוא לא הפתיע (למרות שאנחנו הופתענו מאוד) ובנוסף, כשחשבנו שהסיסמה "לקבל את השונה" הפכה ממש להמנון מסביב לעולם, אנשים בוחרים עדיין לשפוט את למברט על זהותו המינית ורבים טענו כי בעקבות הראיון הוא לא זכה בגמר. מה שחשוב הוא, שלמברט ניצל 15 דקות התהילה שלו עד סופן!

© צילום מסך

 

תגובות