זה לא אתה, זאת אני: כל מערכות היחסים של טיילור סוויפט. צילום מסך

זה לא אתה, זאת אני: כל מערכות היחסים של טיילור סוויפט

טיילור סוויפט נחשבת לכובשת הלבבות מספר אחת בהוליווד וזה לא חדש שהיו לה המון מערכות יחסים, כאלה שהצליחו וכאלה שקצת פחות. לכן ריכזנו עבורכם את כל מערכות היחסים הכושלות והמאכזבות של טיילור סוויפט

לכל בן אדם יש את החסרונות שלו, כנראה שהחיסרון של טיילור סוויפט הוא מערכות היחסים. לכן קבלו את כל מערכות היחסים שלא כל כך הצליחו לצמוח אבל בכל זאת כבשו אותנו.

ג'ו ג'ונאס

החלום של כולנו בערך הוא שבן הזוג שלנו יעסוק באותו המקצוע כמו שלנו כי בכל זאת, רק ככה הוא יוכל להבין את הבעיות שלנו והכל יהיה פשוט מושלם. החלום של טיילור התגשם, באוגוסט 2008 שהכירה את החבר מלהקת "האחים ג'ונאס", ג'ו ג'ונאס. לרגע היה נדמה שהכל מדהים כמו בחלום אבל לצערנו החבילה התפרקה בשיחת טלפון! הכי אאוץ'. 

© טאמבלר

לוקאס טיל

ניצוצות אהבה רבים הופיעו בין לוקאס טיל לבין סוויפט כשהופיעו שניהם בקליפ לשיר "You Belong With Me" בשנת 2009. לצערינו, החיים האמיתיים הם לא קליפ של שיר אהבה ולכן הניצוצות הם לא ממש רציניים. "יצאנו מעט, אבל לא היה ניצוץ אמיתי כי לא היינו פתוחים אחד לשני" מספר לוקאס, עוד הוא מספר כי "אני ממש אוהב אותה כידידה, לכן זה אף פעם לא יעבוד." כואב.

© טאמבלר

טיילור לאוטנר

מה יותר טוב מזוג של שני אנשים יפים במיוחד? שלשניהם יש את אותו השם! אז טיילור סוויפט וטיילור לאוטנר היו יחד בשנת 2009 והם קיבלו את הכינוי "טיילור בריבוע." לאחר שלושה חודשים של אהבה מרובעת, השניים פירקו את החבילה והבינו שפשוט אין כימיה ביניהם. חבל, דווקא שאלנו את עצמו אם הם יתחתנו יום אחד, גם לה יקראו טיילור לאוטנר?

© טאמבלר

קורי מונטית'

בדצמבר 2009 כאשר קורי מונטית' נשאל אם מי הוא הכי רוצה לבצע דואט, הוא הודה כי "יש לי קראש קטן" על טיילור סוויפט, כמה חודשים לאחר מכן הזוג נצפה מבלה בבאולינג בלוס אנג'לס. אבל לצערינו, מאז אותו הבילוי לא הבחנו בזוג מבלה ביחד. קצת לאחר מכן, כוכב Glee המנוח שאנחנו לא מפסיקים להתגעגע אליו לרגע הודה בתכנית של אלן ד'גנרס שהוא וסוויפט רק חברים טובים.

© טאמבלר

ג'ון מאייר

בשנת 2010 סוויפט הוסיפה לרשימת הפרצופים המפורסמים שאיתם יצאה את ג'ון מאייר, לאחר שחיזר אחריה ע"י השיר ששר איתה בשיתוף פעולה "Half of My Heart". רק כמה חודשים אחרי שזוהו ביחד מבלים עם קבוצת חברים וכבר הפכו לזוג רשמי, התברר כי סוופיט לא הייתה מרוצה כל כך ושיחררה את הסינגל "Dear John", שנשמע לכאורה שיר אהבה, אבל מדובר בשיר הכועס על ההתנהגות של מאייר כלפיה. מאייר בתגובה אמר כי "השיר הזה משפיל אותי." 

© טאמבלר

זאק אפרון

בתחילת 2012, צצו שמועות שזאק אפרון וסוויפט לקחו את יחסיהם קדימה והם במערכת יחסים מכיוון שנצפו מבלים יחד בסיור קידום המכירות לסרט האנימציה שלהם "הלורקס". אבל אם שואלים את טיילור, לא הלך שום דבר בארוחה שלהם, ואף התלוצצה על הנושא בתכנית של אלן דג'נרס ואמרה: "אלוהים אדירים, כשהיינו בהקלטות, באמת התחברנו." כמובן שהאמירה נאמרה בציניות. או שלא?

© טאמבלר

הארי סטיילס

את מערכת היחסים הבאה אין צורך שנציג בפניכם, זו הייתה הזוגיות הכי מדוברת של שנת 2012. אם עדיין לא הבנתם, אנחנו כמובן מדברים על הארי סטיילס וסוויפט. לזוגיות נחשפנו בפעם הראשונה כשהארי סטיילס נצפה מלווה בסוויפט שלנו לתכנית "X פקטור". אבל הדבר לא נסגר בזה, מדובר בעוד פגישות של השניים ואף חגיגת יום ההולדת של סוויפט באנגליה, ואם זה לא מספיק, בילוי בערב השנה החדשה עם נשיקה! אז למה לפרק מערכת יחסים כזו חלומית? סוויפט סיימה את הקשר בטענה שסטיילס רימה את אחד מחבריה. והנה הלך לו עוד סיפור אהבה.

© טאמבלר

 

תגובות