It's over: אמה רוברטס ביטלה את האירוסין.

It's over: אמה רוברטס ביטלה את האירוסין

לאחר שלוש שנים של זוגיות פוטוגנית אמה רוברטס וארוסה אוון פיטרס ביטלו את הנישואין. אז אנחנו לא נראה בקרוב את רוברטס בשמלה הלבנה? כל הפרטים

השחקנית, זמרת והדוגמנית האמריקאית אמה רוברטס ניהלה בשלוש שנים האחרונות זוגיות פוטגנית מאוד עם שחקן הטלוויזיה והקולנוע אוון פיטרס. לאחר שהכירה אותו בשנת 2012, הספיקה לעשות עימו שיתופי פעולה בסדרות כמו "אימה אמריקנית: הכישוף" וב"אימה אמריקנית:פריק שואו" והתארסה לו בשנת 2014 במהלך הצילומים לעונה השלישית של הסדרה "אימה אמריקנית". כעת, האירוסין בינהם בוטלו וככל הנראה שאם כבר הספקנו לדמיין את רוברטס בשמלה הלבנה חלומינו התנפץ.

© טמבלר

הכל התחיל בתקופה האחרונה, כאשר מקורות מספרים כי ראו את רוברטס ללא טבעת האירוסין, ומיד לאחר מכן התברר כי השניים החליטו לפרק את החבילה. מגזין JustJared מספר כי "שלוש השנים שלהם יחד פשוט רצו כמובן, יש להם כל כך הרבה זכרונות נהדרים ביחד, אבל לא הצליחו לגרום לזה לעבוד בסופו של הדבר. הפרידה הייתה ידידותית, לא הייתה דרמה והם עדיין חברים!". אז בכל זאת אפשר להישאר ידידים?

© טמבלר

בכל מקרה, הזמן הקרוב הולך להיות עמוס לשניים. בסתיו תהיה הקרנת הבכורה של הסדרה של ריאן מרפי בה מופיעה רוברטס "Scream Queens", ובנוסף תעבוד על סרט חדש. פיטרס, עובד על הסרט "אקס מן" של בריאן סינגר, ויעבוד על הסדרה החדשה בסדרה "אימה אמריקנית".

תגובות