בלעדי: מזלי ודודו מ"אקס פקטור" מתנשקים. צילום: צילום מסך מהאינסטגרם של X Factor

בלעדי: מזלי ודודו מ"אקס פקטור" מתנשקים

הזוג החדש של הריאליטי "אקס פקטור", מזלי ימין ודודו איבגי נצפו כשהם מאוהבים ומתנשקים בקניון עזריאלי בתל אביב. צפו בתמונות הבלעדיות!

ראיתם את הפרקים האחרונים של "אקס פקטור"? לפני כמה ימים התבשרנו כי דוד איבגי ומזלי ימין נמצאים בתחילתה של זוגיות. השניים הכירו באודישנים לעונה השנייה של תכנית הריאליטי "אקס פקטור". 

האודישן של דוד שודר בפרק הראשון של העונה ובו הוצג כ"ערס לייט" משדרות, בפועל התברר שהוא למד משחק בבית צבי, אך בכל זאת הצליח להפתיע את השופטים כאשר עשה ביצוע מפתיע לחוה אלברשטיין. ברגע שהוא התחיל לשיר את השיר השופטים החלו לפקוח את עיניהם לתדהמה שכזאת. במהלך הביצוע עברי לידר דאג להראות לנו את הרצינות שלו ואילו בסוף הביצוע רמי פורטיס צעק: "יואו, מה זה?". צפו באודישן!

 

את מזלי הכרנו בשבוע האחרון באודישן מנומר (סטייל עדן בן/זקן) ובו ביצעה את השיר "אל תלך" של נסרין קדרי. ראינו את משה פרץ מודה כי "היא הפתיעה אותו" באמצע הביצוע שלה. שירי מימון במהלך הביצוע והסילסולים דאגה להראות את ההפתעה שלה וסובבה את הראש עם כל סלסול.

 

שניהם עברו את האודישן בהצלחה רבה של "כן" מארבעת השופטים והמשיכו הלאה, מה שבטח הוביל אותם להתחבר ולהתאהב על הסט. אבל זה לא הכל, יודעים למה? תפסנו את השניים ביחד!

היום, (ה') השניים נצפו בקומה העליונה בקניון עזריאלי בתל אביב כשהם נראים מחובקים, מתנשקים והכי אוהבים שיש וזאת לעיני כל העוברים ושבים בקניון. אנחנו הבאנו לכם תמונות ראשונות ובלעדיות של הזוג החדש והכי מוזיקלי בביצת הריאליטי. 

© משה אבוטבול
© משה אבוטבול
© משה אבוטבול
© משה אבוטבול
 
תגובות