בן רביד על מחזמר "גריז": "זה היה ממש סוג של שנת לימודים".

בן רביד על מחזמר "גריז": "זה היה ממש סוג של שנת לימודים"

שנה שלמה עבדו קאסט "גריז" על המחזמר וממש היום הופעת הבכורה. יצאנו לבדוק מה קורה בחדר החזרות וגילינו מי הכי צעיר על הסט, מי שר גם מחוץ לחדר ההקלטות ומה בן רביד מעדיף? סדרה או מחזמר? צפו

 

נספר לכם מעט על המחזמר עצמו, עלילת המחזמר מתרחשת סביב שנות החמישים. סנדי, נערה מחונכת וביישנית, ודני זוקו, המנהיג הכריזמטי של חבורת "ארמון בויז בורגר" מכירים במהלך חופשת הקיץ. בסתיו, סנדי עוזבת. לבסוף היא מגיעה לאותו בית הספר שבו דני לומד, תיכון ריידל. כאשר סנדי מגיעה לבית הספר היא נתקלת בקשיים במציאת חברות ולבסוף הצטרפה לחברה קטנה של תלמידות מקובלות אשר קוראות לעצמן "הנערות בורוד". ברגע שחבורת הבנות שמעו על סיפורה, מיד הפגישו את שניהם. כן זה היה מעט מביך.

© יחסי ציבור

מאוחר יותר, במסיבת פיג'מות אותה אירגנו הבנות בורוד, שמו לב לתמימותה של סנדי בכך שלא שותה ולא מעשנת, לכן לעגו לה. מנקודה זו העלילה רק הולכת ומסתבכת, ועל מנת לא להרוס לכם, רק נספר שמשם היו עליות וירידות במערכת היחסים המסובכת בין דני זוקו וסנדי ויחסה של החבורת "הבנות בורוד" כלפי סנדי. תנו רק עוד ספוילר אחרון, מבטיחים! אם עד עכשיו העלילה נשמעת לכם מפותלת אז נוסיף ונאמר שמאחורי כל אחת מן הדמויות הראשיות מסתתר סיפור סוחף ומרגש, בקיצור- אנחנו ממליצים!

© יחסי ציבור

ההצגות יעלו בתאריכים: 8-9 ביולי באניס ביפו, 13.7 בבית החייל תל אביב וב- 16.8 היכל התרבות קרית מוצקין. 

ניתן לרכוש כרטיסים: דרך קופת תיאטרון אניס או במשרדי הכרטיסים פשבר 
בטלפון 03-5745005

 

 

 

 

 

 

 

תגובות