הלילה לא עושים חשבון: איפה בילו אתמול כוכבי הריאליטי?.

הלילה לא עושים חשבון: איפה בילו אתמול כוכבי הריאליטי?

מה היה האירוע שגרם לכל כוכבי הריאליטי, החדשים והישנים כאחד, להתכנס כולם ולצפות בהופעה של הזמר פאר טסי? מי הגיעו, ומי השוויץ באהבה שמצא דווקא בתכנית ריאליטי? כל הפרטים

הלילה לא עושים חשבון. אמש (א') התקיים במתחם התחנה בתל אביב אירוע השקה לסדרה החדשה של משקה האנרגיה BLU NIGHT.באירוע הופיע פאר טסי עם השירים המוכרים: דרך השלום ומשקה יקר וחגג את השקת הפחיות החדשות שתמונתו מופיעה עליהן במהדורה מוגבלת.

© שוקה כהן

היה נראה כאילו כוכבי הריאליטי מכל הזמנים החליטו לעשות פגישת מחזור, בעיקר לאור העובדה שגם כוכבי העונה הנוכחית של "אקס פקטור" התאספו לחגוג לכבוד המשקה החדש: שני חזן, הדר לי, ליבי ובן גולדשטיין, וגם כוכבי האח הגדול לדורותיהם: ליהיא גרינרדנית גרינברג ואליאב אוזן שישבו בדאבל דייט עם אנה בול ואחיו של אליאב מתן אוזן.

מלכת היופי
מלכת היופי © שוקה כהן
ההריונית החדשה בביצה
ההריונית החדשה בביצה © שוקה כהן

כמובן שגם אחרים באו לפרגן וביניהם מייקל לואיס, דורון מטלון, טום קשתי, רגב הוד ואחרים. אך הדבר שבהחלט התרגשנו לגלות, הוא שליהיא גרינר בהריון בחודש שלישי! קולולו, תאחלו לה מזל טוב. מקווים שהיא לא שתתה יותר מדי.

איפה ניבר?
איפה ניבר? © שוקה כהן

אם נגיע לנקודה הכי חשובה של הערב, ונתעלם לרגע מהזוגיות המאושרת של ליהיא גרינר (הריון שני זה לא צחוק!) נשים דגש על הזוגיות של ניבר מדר ומייקל לואיס. אותנו ממש מעניין למה לואיס להגיע לבד לאירוע כזה, ולא סתם, אלא להתחבק עם מלכת היופי לשנת 2012, שני חזן מול המצלמות.

אז יש זוג חדש?
מה קורה פה? © שוקה כהן

 

תגובות