הסלבס משתפים: מי יותר אוהב את האינסטגרם ומי פחות?. צילום מסך מאינסטגרם

הסלבס משתפים: מי יותר אוהב את האינסטגרם ומי פחות?

לכל אחד מהכוכבים האהובים עלינו יש אינסטגרם אישי משלו, השאלה היא עד כמה הוא אוהב את הפלטפורמה ומשתף בה. אז מי מהסלבס מקפידים להעלות יותר משלוש תמונות ביום ומי לא מעלה בכלל?

אם יצא לכם להבחין לעומק בחשבונות האינסטגרם של הסלבס, ודאי שמתם לב כי יש כאלה שאוהבים את הפלטפורמה ויותר ויש כאלה שפחות. קבלו את חמשת הסלבס שלא מפסיקים לשתף ומיד אחריהם את חמשת הסלבס שטעון להם שיפור בתחזוקת עמוד האינסטגרם שלהם.  

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס, כן ההיא, הפרובוקציה. סיירוס היא מסוג האנשים שאין להם מעצורים, תרתי משמע. היא נוהגת להעלות לאינסטגרם יותר מידי תמונות, יותר מידי. מילא הייתה מסננת ובוחרת בקפידה מה שהיא מעלה לשם, אבל בואו נגיד שאם נכנסים לחשבון האינסטגרם שלה, יש המון תמונות שגם לא נרצה לראות. לסיירוס יש למעלה מ-24 מיליון עוקבים. מעניין אם רק אנחנו נלחצים מכמה מתמונותיה של סיירוס, או שמדובר בחלק מן החבילה הנקראת "מיילי סיירוס" ושצריך להתרגל. אז מה אתם חושבים?

מסוג התמונות שהיינו רוצים לראות
מסוג התמונות שהיינו רוצים לראות © צילום מסך מאינסטגרם
מסוג התמונות שלא היינו רוצים לראות
מסוג התמונות שלא היינו רוצים לראות © צילום מסך מאינסטגרם

קים קרדשיאן

קים קרדשיאן, היא אחת מהנשים היותר מוכרות בתעשיית השואו ביז, יש לה ולמשפחתה תכנית ייחודית משלהם וחיים תוססים במיוחד. מהסתכלות מהירה על חשבון האינסטגרם שלה, אנו יכולים לראות שמדובר אחת שאוהבת מאד להצטלם. מכירים את סוג האנשים שמצטלמים חמישים תמונות ולאט לאט מוחקים ונשארים עם האחת המושלמת? אז קרדשיאן היא בדיוק מהסוג ההפוך של האנשים. כל מה שהיא מצלמת עולה מיד לרשת החברתית ובכך מעדכנת את כל 39 מיליון עוקביה במתרחש בחייה.

הבטן מבצבצת
הבטן מבצבצת © צילום מסך מאינסטגרם

ג'סטין ביבר 

ג'סטין ביבר, הילד שאף פעם לא מפסיק להפתיע אותנו, בין אם לטובה ובין אם לרעה. הפעם דווקא הפתיע אותנו לטובה בקצב השיתוף של התמונות שלו באינסטגרם, בואו נגיד שאמנם אנחנו רחוקים ממנו גיאוגרפית, אבל מאוד מאוד קרובים אליו ויודעים מה הוא עושה בדיוק ומתי. אנחנו אוהבים אותו!

 

ילד טוב. לפעמים
ילד טוב. לפעמים © צילום מסך מאינסטגרם

קרן פלס 

קרן פלס היא זמרת אהובה ומוכרת, את חייה השקטים והרגועים היא חיה יחד עם בן זוגה נועם טור, ויחד עם שני ילדיה. היא אוהבת לעדכן בכל המתרחש בחייה, כך שיש ימים עמוסים יותר ויש ימים עמוסים פחות. לדוגמא: לפני ארבעה ימים, העלתה פלס 8 תמונות, ואילו אתמול העלתה שתיים בלבד. יש לפלס כ-56 אלף עוקבים באינסטגרם, והאמת, אנחנו דיי מתפלאים, כי לעמוד בקצב כזה של תמונות לאינסטגרם, זהו סיפור לא פשוט כלל וכלל.

תמסרי ד
תמסרי ד"ש © צילום מסך מאינסטגרם

נטלי דדון 

נטלי דדון, לא סתם אנו מכנים אותה "מלכת הסלפי", וכן, היא מנצלת את הכינוי ומראה לנו שאין לה מתחרות, שאכן היא "מלכת הסלפי" הבלתי מעורערת. דדון מעלה בין 2-3 תמונות ביום, ויש ימים שגם ארבע! אז גברת דדון, אנחנו מאוד מעריכים ואוהבים אותך ואת התמונות שלך, אבל בבקשה, תחלקי אותן, גם אחת ביום או ביומיים תספיק לנו כדי לאהוב אותך.

מבלה, וכמובן לא שוכחת לתעד
מבלה, וכמובן לא שוכחת לתעד © צילום מסך מאינסטגרם

 

אחרי שנתקלנו בחמישה מקרים של כוכבים שניצלו קצת יותר מידי את האופציה של העלאת התמונות לרשתות החברתיות, עכשיו הגיע תורם של אלו שפחות מתלהבים מכפתור ה"שיתוף" והיינו שמחים יותר לעוד עדכונים מהם. איכשהו יצא שחוץ מהעובדה שחמשת אלה שאנו הולכים להציג לכם, לא פעילים מספיק באינסטגרם, יצא שכולם גברים, כולם לוהטים ואת כולם אנחנו מאוד אוהבים, אז קבלו אותם:

דניאל ליטמן

הראשון שהיינו רוצים לראות ממנו קצת יותר הוא דניאל ליטמן, כוכב סדרת הנוער "החממה", אשר הולך לכבוש אותנו גם ב"מועדון החנונים" שתעלה בקרוב בערוץ "זום", הפעם לא באנו לדבר איתכם על הקריירה המשגשגת שלו, אלא על חשבון האינסטגרם שלו, שלצערינו פחות משגשג. ליטמן נוטה להעלות תמונות, אבל רק מידי פעם. בדרך כלל התמונות שהוא מעלה קשורות לימי צילום ולעבודה שלו. בקיצור דניאל, אנחנו ממליצים לך לתפעל את חשבון האינסטגרם קצת יותר, גם בשבילך וגם בשבילנו!  

התאהבנו
מאוהבים בו! © צילום מסך מאינסטגרם

יניב פולישוק 

אולי אתם חושבים שמדובר בבדיחה, אבל לא! מדובר בחשבון אינסטגרם אמיתי ופעיל השייך ללא אחר מאשר "גרי המבורגרי" מ"הפיג'מות", כן כן, יניב פולישוק. המטרה העיקרית והיחידה של חשבון האינסטגרם שלו היא לבדוק לכמה עוקבים הוא יכול להגיע מבלי להעלות אף תמונה. בינתיים יש לו למעלה 4000 עוקבים, עמודי מעריצים ומה לא. שלא תבינו לא נכון, הוא פעיל באינסטגרם, עושה לייקים ומגיב. אנחנו מחכים לרגע שישבר ויתחיל להעלות תמונות, בכל אופן, אותנו משעשע כל העיניין.

 

תובל שפיר

תובל שפיר, המחזיק בטייטל של ה/"מיועד" מ"גאליס", עבר כל כך הרבה הרפתקאות בעקבות מסעות הייעוד הארוכים בסדרה. יכול להיות שזה מה שגרם לו להתעייף ולא להעלות הרבה תמונות לאינסטגרם? אותנו העובדה הזו מעציבה מעט, כי היינו רוצים לקבל עוד טעימה מחייו של שפיר. למרות הכל, אנחנו מתנחמים בעובדה שבדרך כלל התמונות אותן שפיר מעלה מלוות במעט הומור וציניות כך שאפשר לומר ששווה לחכות לעדכונים מאינסטגרם שלו. בכל אופן, תמיד נשמח ליותר תמונות שירעננו לנו מעט את דף הבית! 

מקורי
מקורי © צילום מסך מאינסטגרם

עוז זהבי

אז ככה, כשזה מגיע לעוז זהבי, זה מאוד תלוי. תלוי במה? בתקופה. זהבי לא שומר על עקביות בהעלאת התמונות לאינסטגרם, כך שיכול להיות לו שבוע עמוס בתמונות ולאחר מכן הפסקה ארוכה ללא תמונות כלל. אז נכון לימים האחרונים, זהבי נמצא בתקופה משגשגת (מבחינת תמונות כמובן) ודואג לשתף אותנו כמו שצריך. עצה שלנו, תמשיך ככה!

אנחנו אוהבים!
אנחנו אוהבים! © צילום מסך מאינסטגרם

ג'סטין טימברלייק 

אנחנו חייבים להודות שהאחד שהכי התאכזבנו ממנו הוא ג'סטין טימברלייק. הזמר, החתיך ההורס ושובר הלבבות נמנע מלשתף אותנו בחייו העמוסים לעתים קרובות, אולי מהסיבה שהם עמוסים ואולי מהסיבה שהוא פשוט לא מתחבר לפלטפורמה של האינסטגרם. האמת, שבכל זאת אנחנו יכולים להבין אותו, בעיקר בזכות העובדה שיש לו יותר זמן לעסוק במה שהוא באמת אוהב ולהפתיע אותנו כל פעם עם להיטים חדשים.

משפחה זה הכל
משפחה זה הכל © צילום מסך מאינסטגרם
תגובות