התקבלה פרידה חדשה: 7 הזוגות שנפרדו בהודעה. צילום מסך מהאינסטגרם

התקבלה פרידה חדשה: 7 הזוגות שנפרדו בהודעה

כנראה שכוכבי הביצה קצת שכחו איך להתנהג, ופירקו מערכות יחסים מתוקשרות בדרך שלא כל כך מומלצת ודי נוראית - הודעה לטלפון!

מערכות יחסים הם דבר מורכב ומסובך, חלקם אף מסתיימיפ בכל מיני סוגים של פרידות כואבות ועצובות, אך אחת הפרידות היותר כואבות ופוגעות היא פרידה באמצעות הודעת סמס. מסתבר שגם הכוכבים הכי גדולים יכולים להרשות לעצמם פרידה מתוקשרת שנוצרת באמצעות "send" אחד פשוט.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את מערכת היחסים של זאין מאליק ופרי אדוארדס חברת להקת "הליטל מיקס" אי אפשר לשכוח. הזוגיות שכללה בתוכה אירוסים ונגמרה לפני החתונה שהייתה אמורה להיות נוצצת, הסתיימה לה אחרי ארבע שנים. אך אחרי שמועות רבות, הדבר מקבל אישור מפרי אדוארדס, כי רגע לפני שהוא עבר לג'יג'י חדיד-זאין נפרד ממנה בהודעה.

בקטע שהודלף מתוך "Our World"- הספר החדש של להקת הליטל מיקס, מתארת אדוארדס את התקופה בה בוטלו האירוסים שלה ושל זאין. "זה היה נורא, התקופה הכי גרועה בחיי" חשפה פרי. "מערכת יחסים של ארבע שנים מתוכן שנתיים של אירוסין שנגמרו בהודעת טקסט פשוטה. פשוט ככה."

 

בעקבות האישור הכואב לפרידה בין זאין לפרי, אספנו לכם את הזוגות שפירקו את מערכות היחסים הפוטוגניות שניהלו, בהודעה אחת, שקבעה הכל. אאוצ'.

טיילור סוויפט

אמנם לטיילור סוויפט היו המון מערכות יחסים מתוקשרות ופוטוגניות במיוחד, ואת מרבית מערכות היחסים האלו סיימה בדרך רגילה, אבל את הזוגיות שאותה ניהלה עם הזמר ג'ו גו'נאס, פירקה בדרך לא שגרתית, במסר קולי! אורך המסר היה כ-27 שניות, שלאחר מכן כבר לא שמענו יותר את השמות 'טיילור וג'ו' ביחד יותר. עצוב.

©טאמבלר

אריאנה גרנדה

את אריאנה גרנדה הכרנו כבר לפני זמן רב בסדרות דיסני בהן הופיעה, אבל הפריצה האמיתית החלה כשאריאנה החלה לשיר. ממש כמו בטלנובלות, החבר השני של גרנדה, ג'אי ברוקס, נפרד ממנה בהודעת טקסט פשוטה. אם זה לא מספיק, הוא שלח לה את ההודעה שנייה לפני שעלתה לבמה בפריצה הראשונה בחייה - בטור ההופעות הראשון שלה. ג'אי, אתה פויה!

© טאמבלר

ג'ניפר אניסטון

השחקנית המוערכת ג'ניפר אניסטון ניהלה זוגיות פוטוגנית במיוחד עם הזמר ג'ון מאייר, ואין אחד שלא שמע על זה.
החלק העצוב ברומן, הוא שלאחר המריבה הגדולה והמתוקשרת של השניים, ג'ון מאייר סיים הכל בהודעה אחת, בה היה כתוב "זהו זה, זה נגמר", ולצערנו זה באמת נגמר!

© טאמבלר

סיימון קאוול

מסתבר שסיימון קאוול, מייסד ומלך התוכנית "אקס פקטור", לא כל כך קשוח. עמוק בפנים, מסתבר שיש לקאוול סיפור אהבה בלתי נשכח עם טרי סימור, שנגמר בהודעה אחת שנשלחה על ידי טרי היישר לטלפון של קאוול. כשנשאל קאוול על אהבה וזוגיות, סיפר כי "הייתה לי חברה, אבל היא זרקה אותי... בהודעה!". האמת? גם אותנו זה מפתיע.

© טאמבלר

בריטני ספירס

אמנם לפני זמן רב ניהלה נסיכת הפופ בריטני ספירס זוגיות עם קווין פדרליין, אבל את הדרך בה נפרדו לא נשכח לעולם. ספירס ופדרליין ניהלו מערכת יחסים וביחד כבשו את העולם, ובעיקר את הוליווד. אז מה גרם להם לעצור את הזוגיות הזו? התשובה נמצאת בהודעה ששלחה ספירס לפדרליין. כנראה שנסיכת הפופ מיצתה אותו מהר מידי, עד כדי כך שהיא חשבה שהודעה זו הדרךהנכונה לפרק מערכת יחסים פוטוגנית כמו זו.

© טאמבלר

קייטי פרי

גם זמרת הפופ קייטי פרי נכנסה למעגל ה"נזרקים בהודעה" ע"י בן הזוג לשעבר, ראסל ברנד. לפני כשנה, פרי החליטה לפתוח הכל לגבי הזוגיות שניהלה עם ברנד, ועל ההודעה ששלח לה באכזריות. פרי הסבירה כי "בואו נגיד שמאז ההודעה ה'נחמדה' ששלח לי בה הסביר שהוא נפרד ממני, לא שמעתי ממנו עוד". בינינו? טוב שכך.

© טאמבלר

זאין מאליק - שוב

תאמינו או לא, אבל גם לזאין מאליק יש חולשות, ואחת מהן היא העובדה שהוא נזרק על ידי חברתו לשעבר, בתקופת התיכון, כמה מפתיע, בהודעה. אפשר פשוט להודות לאותה הנערה, כי בזכותה מאליק שלנו אסף את עצמו והחל להתעסק במוזיקה. אנחנו מאמינים שאותה הנערה קיבלה את העונש שלה, כי היא בטוח מצטערת על המעשה הזה, תאמינו לנו. אך כנראה העובדה שהאקסית שלו מהתיכון זרקה אותו בהודעה, השפיעה על הפרידה שלו מפרי אדוארדס?

© טאמבלר
תגובות