אסף הרץ: "יש מודעות לעמותה אבל תמיד אפשר לשפר". צילום: חן אביב

אסף הרץ: "יש מודעות לעמותה אבל תמיד אפשר לשפר"

לכבוד האירוע השנתי של עמותת "גדולים מהחיים" שהתקיים בסופרלנד, יצאנו לראיין כוכבי הילדים והנוער שהתלוו לאירוע, ובעיקר דאגו לשמח את הילדים. אז מה המתקן ממנו פחד בילדות לירן דוד? ועד כמה רחוק היו הולכים מייקל לואיס ואלכסה דול על מנת לשמח את ילדי "גדולים מהחיים"?

אמש, נערך האירוע השנתי של עמותת "גדולים מהחיים", על מנת להפוך לילדי העמותה את הקיץ למתוק יותר. האירוע התקיים בסופרלנד, ואליו התלוו כוכבי הנוער והילדים אסף הרץ, מייקל לואיס, צופית עמנואל, לירן דוד, אלכסה ורז, ועוד.

בתחילת האירוע, התכנסו ילדי העמותה במרכז הסופרלנד על מנת להצטלם עם הכוכבים ולדבר איתם על הכל, ובין היתר גם לעשות מורלים ולהביע את נוכחותם בסופרלנד. נוכחנו לראות בילדים המון שמחת חיים ואהבה באוויר, ואף בכוכבים שבאו לשמוח עמם- "אנחנו באירוע הזה כדי להיות עם הילדים המדהימים כאן, וכדי לחזק אותם ולתת להם כוחות." ענתה דניאל יפה, מתמודדת בעונה הנוכחית של אקס פקטור. מתמודדת העונה האחרונה של "המירוץ למיליון", אלכסה דול, הסכימה איתה והוסיפה "האמת שהמקום הזה גורם לי להתגעגע לילדות". בנוסף אליהן, השחקן אסף הרץ הסביר כי "אנחנו פה בסופרלנד עם עמותת 'גדולים מהחיים'" כשתוך כדי הצטרף לקריאות "גדולים מהחיים זה החיים" של ילדי העמותה.
 
© חן אביב
 
עמותת "גדולים מהחיים" היא ארגון שנוצר ללא כוונת רווח על ידי הורים לילדים חולי סרטן. מטרת העמותה היא לחולל שינוי משמעותי בחיי הילדים ומשפחותיהם, באמצעות יצירת חוויות משמחות לצד שיפור באיכות הטיפול והתנאים הרפואיים. בדיוק בגלל זה שאלנו את הכוכבים כיצד לדעתם אפשר להגביר את המודעות למחלה. שחקן החממה, לירן דוד אמר ללא היסוס כי "קודם כל הייתי מגיע לאירועים כאלה כפי שעשיתי, זה מאוד חשוב והכרחי כמה שיותר פרסומים כדי להעלות את המודעות, וזה יפה שיש הענות מאוד גדולה ואני מאושר להיות חלק מהעניין." והוסיף כי "יש לי עמותה, אני תורם לילדים במשך 8 שנים ועובד כליצן בבתי חולים, וכששלחו לי הודעה להגיע לכאן לא היססתי ומיד הגעתי, ואני לא מתחרט על כך." אל דוד הצטרף אסף הרץ אמר "יש מודעות למחלה ולעמותה, אבל תמיד אפשר לשפר."
 
© חן אביב
 
© חן אביב
© חן אביב
© חן אביב

האירוע התקיים בסופרלנד, בו הילדים יכלו לדבר עם הכוכבים האהובים עליהם מקרוב, לבלות איתם, ואף לעלות איתם על המתקנים ולחלוק את החוויות. ילדי העמותה הגיבו במורלים ושמחת חיים רבה שאי אפשר לפספס, ובדיוק בגלל זה שאלנו את הכוכבים למה אירוע כזה צריך להתקיים בסופרלנד. לירן דוד הסביר כי "אני חושב שזה שילוב של הרבה דברים, כי קודם כל זה עולם של ילדים ובאים לפה לעשות חיים, ואני מאמין שבהמשך נעלה עם כל הילדים על המתקנים ויהיו צחוקים!" אליו הצטרפה השחקנית צופית עמנואל והוסיפה כי "סופרלנד זה ה-מקום שיכול להשכיח הכל, ליצור חוויות חדשות ולהיפטר מכל מיני מחשבות."

© חן אביב
© חן אביב

לאחר מכן, הילדים בחנו עד כמה הכוכבים האהובים עליהם אמיצים, גם במתקנים כמו רכבות ההרים. גם אנחנו בחנו עד כמה הם מוכנים ללכת רחוק כששאלנו מה הדבר הכי פרוע שהם היו מוכנים לעשות אם היו יודעים שזה ישמח ילד של "גדולים מהחיים", כמו לדוגמא לעלות על רכבת ההרים כשחסר בורג בכסא. השחקן והדוגמן מייקל לואיס מיד ענה בלי להסס "אני אעשה את זה אבל אביא מראש בורג מהבית" דניאל יפה הצטרפה אליו ואמרה "אני אעשה הכל בשביל לשמח אותם, אני לא יודעת עד כמה הם ישמחו מלראות אותי נופלת מרכבת הרים, אבל בכל מקרה הכל." אלכסה הוסיפה כי "אין לי בעיה גם לעשות את הבנג'י. עשיתי את זה 50 פעמים אבל אין בעיה שוב בשבילם."

ואז היא עשתה את זה שוב © שוקה כהן
© חן אביב
© חן אביב

בזמן שהתרשמנו משמחת החיים, המורלים, ובעיקר מהאווירה השמחה שיצרו הילדים באירוע, ביקשנו מהכוכבים להביא חוויה בלתי נשכחת ומצחיקה מהמתקנים שמהם פחדו בילדותם. רז זלצמן, מתמודד הריאליטי "המירוץ למיליון" הסביר "בלונה פארק הייתה רכבת הרים מפחידה שהיום כבר אין אותה, היא הייתה בלי סוגרים ותמיד אחותי הייתה מפחידה אותי, ועזבה את הידיים. תמיד הייתי מפחד שהיא תיפול." אל זלצמן הצטרף לירן דוד והזכיר כי "פחדתי מהרכבת הרים, אמא שלי לא נתנה לי לעלות כי היא פחדה גם ועלתה כדי להוכיח שרק היא יכולה לעלות, אבל אז ירדה והקיאה, ובנוסף סבלה מכאבי בטן, ומאז פחדתי לעלות עליה. אבל כשהתבגרתי החברים סחבו אותי לעלות על זה." 

© חן אביב
© חן אביב
תגובות