מהפלז'ר לביזנס: מילה קוניס חוזרת לעבוד עם שינוי קטן. צילום מסך מהאינסטגרם

מהפלז'ר לביזנס: מילה קוניס חוזרת לעבוד עם שינוי קטן

כידוע, מילה קוניס ואשטון קוצ'ר, הזוג הכי יפה בביצה העולמית, התחתנו לפני מספר שבועות. לאחר החתונה הם חגגו את ירח הדבש המלכותי שלהם ובעיקר נחו מהעבודה האינטנסיבית שלהם, והשבוע קוניס סיימה את הפלז'ר וחזרה לביזנס באופן רשמי

בשם מילה קוניס לא נתקלנו בסך הכול כמה שבועות, אבל מרגיש שעבר נצח. זוכרים את החתונה שלה ושל אשטון קוצ'ר? טוב, אי אפשר לשכוח מפני שהם התחתנו ביום העצמאות האמריקאי (הרביעי ביולי) וכמובן גם מפני שמדובר בשני שחקנים מצליחים ובלתי נשכחים!

התגעגענו אז באנו? © צילום מסך מהאינסטגרם

לאחר כמה שבועות של חופש מהעבודה הקשה שלהם ומההכנות לקראת החתונה, השניים יצאו לירח דבש מלכותי במיוחד, בקליפורניה. לכל דבר יש סוף וכך גם לירח הדבש שהם רצו שהוא לעולם לא ייגמר אך לבסוף הוא נגמר והשבוע הם חזרו לעבוד, אבל עם שינוי קטן שעשה את כל ההבדל.

© טאמבלר

קוניס חזרה לעבודה עם אקססורי קטן, שהוא כמובן טבעת הנישואים המדוברת. כמובן שחבריה לעבודה לא יכלו להתעלם מהשינוי הקטן וקוניס קיבלה צרור של מחמאות. מקורות מספרים כי בנוסף לחזרה הנוצצת לעבודה, קוניס מחזיקה בבטנה ילד או אפילו שניים. אנחנו ממש נשמח אם יהיה מדובר בתאומים שיהיו בוודאי הכי יפים בעולם, אבל נסתפק גם בילד אחד שיהיה האח של וויט איזבל, הילדה הבכורה של קוניס. 

מתוקות!
מתוקות! © צילום מסך מהאינסטגרם

 

תגובות