לא מופתעים: קייטי פרי וג'ון מאייר נפרדו בפעם הרביעית.

לא מופתעים: קייטי פרי וג'ון מאייר נפרדו בפעם הרביעית

שני זמרי העל קייטי פרי וג'ון מאייר נפרדו היום. זוהי לא הפעם הראשונה בה אנחנו שומעים כי הזוג הנוצץ הזה נפרד, אלא הפעם הרביעית. אז מה גרם להם להיפרד הפעם? והאם יש סיכוי לעוד קאמבק? כל הפרטים

כנראה שהשיר "hot and cold" של קייטי פרי משקף באופן מושלם את המציאות בה פרי חיה, כיון שהשבוע חוותה את הפרידה הרביעית מהזמר ג'ון מאייר. אאוץ', לא נעים.  לפי המתואר בשיר, יש זוג שחווה המון עליות ומורדות, אם תשאלו אותנו, אנחנו רואים זאת בקשר ישיר עם הזוג קייטי פרי וג'ון מאייר. אז מה גרם להם להיפרד הפעם?

© טמבלר

לאחר זוגיות המלאה בהמון עליות ומורדות, הזוג חווה השבוע את הירידה שגרמה לזוג להיפרד בפעם הרביעית.
בעבר, הם נפרדו מהסיבה שלכל אחד היה את טור ההופעות שלו, והעבודה גרמה להם להתרחק לכן סיכמו שהם יוצאים להפסקה מהזוגיות. היום, רשמית, פירק הזוג את החבילה מהסיבה שפרי תהיה עסוקה מאוד בתקופה הקרובה, ומאייר לא יכול להתמודד עם ההצלחה שלה.

כבר לא.
כבר לא. © Gettyimages

כידוע, לקייטי פרי יש בעיות אמון במערכות יחסים ולכן היא צריכה שבני זוגה יהיו קרובים אליה ככל האפשר כדי שתוכל להאמין בהם, אך מכיון שתהיה עסוקה כל כך לזוג לא יהיו את ההזדמנויות להפגש ולכן הם נאלצו לפרק את החבילה. נוסף על כך, ג'ון הפך להיות קנאי בעקבות ההצלחה של קייטי בזמן שהוא נשאר במקום שלו. מקורות מספרים, כי העובדה שדברים בקריירה של ג'ון לא צומחים גבוה כפי שבקריירה של קייטי אכן צומחים, מעמיסה על הזוגיות.

© טמבלר

בעבר, כשהזוג החל לצאת וניצוצות האהבה היו בשיא, קייטי קיבלה המון תגובות שהיא טובה מידי בשביל זמר כמו ג'ון מאייר וזאת מכיון שהיא תמיד נמצאת בשיא, ואילו ג'ון לא תמיד נערץ כמוה. בכל מקרה, אנחנו מקווים ומצפים שהזוג ידע לעשות את ההפרדה שבין העבודה לבין הזוגיות, ויחזור אלינו בקאמבק רביעי. בכל זאת, אנחנו כבר רגילים.

תגובות