ג'סטין ביבר על קודי סימפסון: "אתה אידיוט". צילום: טמבלר

ג'סטין ביבר על קודי סימפסון: "אתה אידיוט"

לאחר שהרשת געשה בעקבות הבילוי של כוכבי הביצה ג'סטין ביבר, נייל הורן וקודי סימפסון, מסתבר שהפגישה לא נסגרה בטוב, ואף נסגרה בריב בין ביבר לסימפסון. אז מה גרם לו להגיד לקודי שהוא אידיוט?

לאחר הפגישה המתוקשרת שקרתה השבוע בין ג'סטין ביבר, קודי סימפסון ונייל הורן בה הם הלכו בסך הכל לבלות, העניינים הסתבכו. אז מה קרה בעקבות הפגישה?

כמו כל בני הנוער שמתעדים ברשתות החברתיות את הפגישות והבילויים שלהם, כך גם חברי הביצה והדבר לגיטימי לגמרי, אבל מי ידע שרשת חברתית תוכל לגרום לנסיך הפופ לאבד את עבודתו?

חסר עבודה
חסר עבודה © צילום מסך מאינסטגרם

השבוע, התקיימה הפגישה המתוקשרת ביותר בין שלושת כוכבי הפופ ביבר, סימפסון והורן. חוץ מלהנות מהחברה אחד של השני, הם תיעדו את הבילוי ברשתות החברתיות כמו אינסטגרם וסנאפצ'ט. באינסטגרם הכל הלך חלק, אך בוידיאו שהעלה קודי סימפסון לרשת החברתית סנאפצ'ט, נצפו השלושה מעשנים. מסתבר שהחברה קאלבין קליין בה ביבר מדגמן, לא ממש אהבו את העניין שהוא משמש דוגמא רעה לציבור הקונים, וכעת עבודתו של ביבר בסכנה.

התמונה שעוררה סערה
התמונה שעוררה סערה © סנפצ'אט

כשסימפסון נשאל על העניין, ענה כי "בכנות, אני לא ידעתי שזה מה שיקרה. אם הייתי יודע לא הייתי מעלה וידיאו כזה לסנאפצ'ט". ביבר שלח כתגובה לקודי הודעה ובה היה כתוב "אתה אידיוט!". וסימפסון ענה לו בתגובה "אני נשבע שלא ידעתי!" אנחנו לא לוקחים אף צד, אבל בכל זאת, דרושה התנצלות מצד סימפסון. בכל זאת, ביבר שלנו הולך לאבד את העבודה שלו כדוגמן. מקווים שלא להרבה זמן! 

תגובות