מה נוי והדר עשו יחד עם עומר דרור במוזיאון לאומנות?. צילום: אלירן אביטל

מה נוי והדר עשו יחד עם עומר דרור במוזיאון לאומנות?

לא מעט חברות אופנה פותחות עכשיו את קולקציית הסתיו שלהם, אבל הפעם קסטרו משיקה פרוייקט חדש, וכמובן שבהשקה כמו בהשקה - כל הסלבס מתייצבים. מי הגיע לחוות שילוב של תרבות ישראלית ואופנה?

אתמול התקיים אירוע ההשקה של "פרוייקט T-ART" מבית קסטרו במוזיאון תל אביב לאומנות ושילב אומנות ישראלית ואופנה. החברה השיקה את קולקציית הטי שרטים שלהם לגברים ולנשים עם עבודות אומנות ישראלית משולבות בהם, ואם משיקים אז גם הסלבס מגיעים. חוץ מהפרזנטורים של החברה עומר דרור, לירז דרור ונוי והדר הגיעו גם לא מעט סלבס אחרים לפרגן, לצפות בתצוגה ולספוג קצת מהתרבות הישראלית.

בין הסלבס שהגיעו היו אנה אהרונוב, שלום מיכאלשווילי, אלין לוי או שבעצם אנחנו צריכים לקרוא לה אלינה לוי, אסף הרץ, מור סילבר, שני חזן, גאלה קוגן, דפנה לוסטינג והפעם ללא אסי אזר, להקת בוי בנד שעוד מנסה להתרגל להשקות, ועוד רבים שהבינו שאופנה ואומנות זה הטרנד החדש.

עדייםן צריכים להתרגל. אלינה
עדיין צריכים להתרגל. אלינה © אלירן אביטל
הכי שייקית!
הכי שייקית! © אלירן אביטל
מתרגלים להשקות. בויבנד כובשים
מתרגלים להשקות. בויבנד כובשים © אלירן אביטל
חובה בכל אירוע אופנה. מור סילבר
חובה בכל אירוע אופנה. מור סילבר © אביב חופי
והנה הפרזנטורים היפים
והנה הפרזנטורים היפים © אלירן אביטל
והרכש הצעיר - נוי והדר
והרכש הצעיר - נוי והדר © אביב חופי
ואחת עם אסף הרץ
ואחת עם אסף הרץ © אביב חופי
והוא גם חתיך לבד!
והוא גם חתיך לבד! © אלירן אביטל
ואם אתם מחפשים עוד אטרקציה לחופש הגדול נספר שקסטרו ומוזיאון תל אביב לאמנות, מציגים את "חמישי ב T": מידי חמישי בערב במהלך חודש אוגוסט תעניק קסטרו חסות לפתיחת המוזיאון בכניסה חופשית החל מ־21:00 ועד חצות במטרה לחבר בין אוהבי אופנה לאמנות הישראלית.
 
תגובות