אנחנו בהלם: אד שירן וניקול שרזינגר יוצאים. צילום: טאמבלר

אנחנו בהלם: אד שירן וניקול שרזינגר יוצאים

זוג זמרי העל וחברי הביצה העולמית אד שירן וניקול שרזינגר יוצאים לאחר תקופה של חברות בלתי נגמרת. מתי השניים התחילו לבלות יחד, ומתי הפכו את החברות לרומנטית? כל הפרטים

אם יש משהו יותר משמח מהעובדה שאד שירן שלנו בזוגיות, היא העובדה שהוא בזוגיות עם זמרת מוצלחת כמו ניקול שרזינגר! לאחר חברות ממושכת החלו השניים לצאת. אז מה קרה שהפכו את החברות לרומנטית? שירן (24) החל לצאת לאחרונה עם שרזינגר (37) להמון בילויים שהחשידו אותנו, המעריצים, שמדובר במשהו רומנטי. לאחר שהבהירו בפנינו שאין שום דבר בין השניים, הזמר ושופטת הX פקטור הפתיעו אותנו.

© טאמבלר

על פי דיווחים של אתר אמריקאי, השניים נמצאים כרגע בשלבים מוקדמים של היכרויות בקטע הרומנטי יותר, לאחר שבילו במשך זמן ממושך. עוד המקור חושף, כי לאחר שניקול פירקה את החבילה עם לואיס המילטון איתו היא יצאה במשך המון זמן, שירן היה שם כדי לתמוך בה. מה שמפתיע הוא, ששירן לא היה שם פיזית כדי לתמוך בה, אלא השירים שהוציא בזמן האחרון עזרו לה להתגבר על הפרידה. מאז שהשירים עזרו לה היא פנתה אליו, והשאר היסטוריה.

© טאמבלר

לאחר הדיבור ביניהם, שרזינגר הצטרפה לא מזמן לאחת מהופעותיו של שירן, וחיכתה לו מאחורי הקלעים באצטדיון וומבלי. לאחר ההופעה, השניים נסעו לביתו בעיירה בסאפוק, שם הם בילו בפאב מקומי. למרות פער השנים ביניהם, אנחנו מקווים לזוגיות פוטוגנית ומתוקשרת, ובעיקר לשמוע עוד מהשניים ומבילויים נוספים שלהם. בהצלחה!

תגובות