בשורה עצובה למעריצים: תובל שפיר עוזב את ישראל. צילום: רפי דלויה

בשורה עצובה למעריצים: תובל שפיר עוזב את ישראל

בקרוב מאוד השחקן האהוב והמצליח, תובל שפיר יארוז מזוודה גדולה ויטוס למזרח הרחוק - הודו לפרק זמן ארוך. אז את מי הוא ייקח איתו ליעד המיוחד ומתי הוא מתכנן לחזור? כל הפרטים!

כוכב הילדים והנוער המצליח, תובל שפיר, יעזוב בקרוב את הארץ? התשובה היא כן, אבל לא ליותר מידי זמן. שפיר לא מזמן השתחרר מהצבא וכמו כל חייל משוחרר גם הוא רוצה לטוס לטיול של אחרי צבא, בכל זאת עברו עליו שלוש שנים לא פשוטות והמון פרויקטים עמוסים.

זכרונות מצה
זכרונות מצה"ל © אלון אלבכרי

לאן הוא מתכנן לטוס? לכל מי שרוצה להספיק להפרד לשלום מהכוכב האהוב תאלצו לעשות זאת עד סוף החודש הקרוב. הכוכב יארוז מזוודה ויטוס לתקופה ארוכה של בערך חודש להודו. במשך שבועיים שלמים מתוך החודש במזרח הוא יהיה מנותק ולא תהיה אפשרות ליצור איתו קשר בשום דרך. ככל הנראה שפיר מתכנן לטוס יחד עם בת הזוג בשנתיים האחרונות, דור קדוש, והשניים יבלו יחד רגע לפני ששפיר יחזור לישראל לטירוף של החזרות למופע חנוכה.

תובל מספר על הטיול שאחרי צבא
 
חופשה רומנטית במזרח?
חופשה רומנטית במזרח? © אינסטגרם

בחנוכה שפיר הפעם לא יקח חלק בפסטיגל כמו בשנים הקודמות, אלא השנה הוא החליט לגוון והוא יקח חלק במחזמר "הקוסם מארץ עוץ" לצד שיר מורנו, טל מוסרי ורוני דלומי.  

צוות
צוות "הקוסם" © אינסטגרם

והנה מישהי נוספת שנמצאת בימים אלו בחו"ל ולא יכלה לחכות עד סוף החודש כמו תובל, אליאנה תדהר, הפרטנרית ל"גאליס" נמצאת בימים אלו בחופשה פוטוגנית במיוחד באיי יוון, לוקחת חמנוחה מהמופע "לוקחים את הזמן" ומהחזרות ל"היי סקול פסטיגל" שיחלו בקרוב.

לא קראת לנו גם?
לא קראת לנו גם? © אינסטגרם

ולמי שמתגעגע לאליאנה, נספר שבשישי הקרוב עולה הריאיון וואטספ המיוחד שלנו איתה!

 

 

תגובות