הורידה את המסיכה: לינדזי לוהן מחליטה לחשוף הכל. צילום: טאמבלר

הורידה את המסיכה: לינדזי לוהן מחליטה לחשוף הכל

לינדזי לוהן היא אולי השחקנית הכי נחשקת, אבל עם זאת הכי מסובכת מבין כוכבי הביצה העולמית. לוהן הייתה מעורבת בהמון שערוריות בחייה, ולכן החליטה לחשוף את כל מה שעברה בחייה, כולל הרגעים הקשים. כל הפרטים

השחקנית, הדוגמנית והזמרת האמריקאית, או בקיצור המולטי טאלנט לינדזי לוהן, החליטה לפרסם את הסיפור שלה לאחר החיים המעניינים (בלשון המעטה) שעברה. מעין אוטוביוגרפיה, הכולל את חייה ובעיקר את הסודות הגדולים מאחורי הקשיים שעברה. על פי מקור אמריקאי, הסיבה האמיתית לחשיפה של לוהן היא בעצם על מנת לחזור לכותרות. עוד המקור הסביר כי "היא רוצה לספר את כל האמת ורק את האמת במילים עליה, על העבודה שלה, חיי האהבה שלה, מסיבות, השיאים, השפל, השקרים ובעיקר העליות והמורדות שעברה כל חייה."

© טאמבלר

כידוע, לוהן התחילה בכל תעשיית הבידור, כילדה הטובה של הביצה העולמית.  עם השנים התבגרה לוהן והחלה לעבור קשיים ולהשתנות בהתנהגותה. עכשיו היא נחשבת לבאד גירל של הביצה העולמית ולכן היא מחליטה לחשוף הכל, כדי שנבין מה באמת קרה מהצד שלה. בכל מקרה, אנחנו מקווים שהמניע העיקרי של לינדזי הוא בעיקר לחשוף הכל כדי להיות נקייה מסודות, במקום לנסות לחזור לכותרות.

© טאמבלר



תגובות