קריסטיאן סטיוארט: "תבדקו בגוגל. אני לא מסתירה יותר". צילום: tumblr

קריסטיאן סטיוארט: "תבדקו בגוגל. אני לא מסתירה יותר"

השחקנית המוצלחת קריסטיאן סטיוארט החליטה לאחר המון שערוריות ושמועות בפרט, לפתוח הכל לגבי הקריירה שלה, חייה האישיים, ובעיקר חייה הרומנטיים. "זהו, אני לא מסתירה יותר פרטים"

אנחנו אולי מכירים את השחקנית המוכשרת והאהובה עלינו קריסטיאן סטיוארט מסדרת הסרטים "דמדומים", אבל בתקופה האחרונה עברה סטיוארט תקופה של משברים שגרמו לה להתבלבל מבחינה נפשית. עכשיו, לאחר התקופה המסובכת ולאחר שעשתה סדר בראש, היא מחליטה לפתוח הכל בפני קהל המעריצים שלה. בחודשים האחרונים מנהלת סטיוארט שלנו מערכת יחסים עם העוזרת שלה, אלישיה קרג'ייל, לאחר שהכחישה במשך תקופה ארוכה ואמרה המון דברים לגבי מערכת היחסים ביניהן, כמו "חברות ממש קרובות", או שהזמן שהן מבלות יחד הוא "זמן איכות" רק כדי להדק קשרים למשל.

© טאמבלר

לאחר המון הכחשות ושמועות על השתיים, הודתה סטיוארט שמערכת היחסים שהיא מנהלת היא מערכת יחסים רומנטית, וזה מה שגרם לה בעצם להודות ואף לפתוח בפנינו את כל הסיפור. סטיוארט מסבירה כי "אני שחקנית! אני חיה בחשיפה ואני אפילו אוהבת את זה. בגלל שאני שחקנית, אני לא מרגישה שזה יהיה נכון עבורי אם אגיד בפשטות "אני יוצאת מהארון!", ממש לא." והוסיפה כי "אני חושבת שלוקח לתהליך הזה של להבין אם אתה סטרייט או לא, לפחות שלוש או ארבע שנים".

© טאמבלר

גדולתה של סטיוארט, מתבטאת בכך שהיא סיימה להכחיש והיא מוכנה לחשוף בפנינו את הסיפור המלא של התאהבות בבת, לאחר תקופה ממושכת של מערכת יחסים עם בן, או יותר נכון שחקן המוכר לכולנו, בשם רוברט פטינסון. אנחנו ממש תומכים בשחקנית המוכשרת, לא משנה מה. הרי, מי יכול לשחק טוב יותר את בלה מאשר סטיוארט שלנו?

© טאמבלר
תגובות