עצה מלב שבור: איך אלינור עזרה לפרי לחזור לעצמה?. צילום מסך מאינסטגרם

עצה מלב שבור: איך אלינור עזרה לפרי לחזור לעצמה?

על הפרידה הגדולה של פרי אדאורדס וזאין מאליק כולנו יודעים, אבל בואו ניזכר קצת בעבר- גם אלינור קלדר ולואי טומלינסון היו הזוג הכי יפה בביצה פעם, עד שנפרדו. אז כיצד עזרה האקסית הותיקה אלינור, לאקסית החדשה פרי? כל הפרטים

זמן רב עבר מאז הפרידה שיצרה רעש, ומסתבר שהרעש כל כך גדול עד כדי כך שלידיעה הזו מתווספים עוד ועוד ידיעות, כמו התמיכה מצד חבריה לביצה של פרי אדאורדס, או הבכי של אדאורדס באמצע הופעה, ועוד. הפעם, התווספה לחבורת התומכות גם האקסית המוכרת אלינור קלדר, שחוותה פרידה עם לואי טומלינסון ו"זכתה" גם לשמוע שהוא עתיד להיות אבא. קלדר הפכה כבר למקצועית בנושא, והחליטה לתת מספר עצות לחדשה בתחום האקסיות, הלא היא פרי אדאורדס.

© טאמבלר

מקור אמריקאי מספר, כי קלדר הציעה לאדוארדס להתחיל ולחתוך אותו מחייה. כידוע, מאליק ממשיך לשלוח הודעות ומנסה לתקשר עם אדאורדס בכל דרך שהיא, אבל הפעם חברת הלהקה "ליטל מיקס" החליטה להקשיב לעצתה של קלדר, ו"לחתוך" אותו מחייה. הפעם הראשונה שעשתה זו, באה לידי ביטוי בכך שהוא ממשיך וכותב לה הודעות SMS, רק כדי לראות איך היא מסתדרת בחיים שבלעדיו, אבל הפעם החליטה פרי שלנו לקחת את עצתה של אלינור ולחתוך אותו מהחיים שלה לחלוטין. אנחנו תומכים!

© טאמבלר
 
תגובות