אבריל מגיבה למעריצים: "כולנו אוהבים את המעריצים שלנו". צילום מסך מאינסטגרם

אבריל מגיבה למעריצים: "כולנו אוהבים את המעריצים שלנו"

בתקופה האחרונה התרחשה תופעת ה"מיט אנד גריט" לכל מפורסם אהוב, אי שם בביצה העולמית. כידוע, המעריצים שאחראים לתופעה הזו, מנסים לשכנע את כולנו למה האיידול שהם מעריצים יותר טוב לכאורה, וכך קרה גם בתופעת ה"מיט אנד גריט". אז מה גרם לאבריל לאבין להגיב? כל הפרטים

אם יש משהו שמעריצים לסלבס עושים חוץ מלהעריץ ולצרוח עד נשמתם, הוא לנסות ולשכנע אותנו, הקהל ה"לא מעריץ", למה שווה להעריץ את הסלב המסויים.
כך גם קרה ברשת החברתית טאמבלר, כשניסו להשוות בין טיילור סוויפט לשאר הזמרים כמו אבריל לאבין, קניה ווסט, קייטי פרי ועוד.

אז למה דווקא טיילור סוויפט? הסיבה לכך שהמעריצים "התנפלו" דווקא על סוויפט, היא בגלל שטוענים שעמדות ה"מיט אנד גריט" שלה טובות יותר. מיט אנד גריט זוהי עמדה למען זמר או כל מפורסם אחר, בה משתתפים המעריצים ולעיתים נדירות גם הסלבס עצמם. כידוע, קהל המעריצים של סוויפט הינו תומך במיוחד, ולכן השקיע בעמדות המיט אנד גריט של סוויפט.

© צילום מסך מאינסטגרם

כנראה שמעריצים אחרים קצת פחות התלהבו מהעניין, וישר התחילו בהשוואות של העמדות שלה נגד עמדות אחרות של זמרים אחרים. הזמרת המוצלחת אבריל לאבין שמה לב לעניין ההשוואות, והחליטה לשבור שתיקה לגבי כל עניין ההערצה המוגזם.

© טמבלר

לאבין הסבירה בטוויטר כי "השוואה גורמת לשפיטה מיותרת, ולשפוט אדם פירושו להגדיר אותו אחרת מאיך שאתה מגדיר את עצמו. כולנו אוהבים את המעריצים שלנו", כתבה אבריל, והוסיפה "אז בואו נשמור על האהבה, והכי חשוב להישאר חיוביים." הכי מסכימים!

תגובות