מלך הילדים חוגג יומולדת: תגידו מזל טוב לטל מוסרי. צילום מסך מאינסטגרם

מלך הילדים חוגג יומולדת: תגידו מזל טוב לטל מוסרי

אפשר לומר שהשנה הייתה שנה עמוסה מאוד בשביל טל מוסרי אחרי שעבר מערוץ הילדים לערוץ ניקולודיאון. היום מוסרי חוגג יום הולדת 40, ובדקנו מה הוא עשה בכל ארבעת העשורים ואיך הוא הצליח להפוך לתואר מלך הילדים?

אמנם אנחנו לא היינו נותנים לו יותר מ-30, אבל היום טל מוסרי חוגג ארבעה עשורים לחייו וכדי שגם אנחנו נוכל לחגוג את זה הכנו לכם ציר זמן שמראה את כל דרכו של מוסרי ב-40 שנה האחרונות ואיך הוא הצליח ככה להכנס לחיינו?

© צילום: רפי דלויה

את אהבתו לתיאטרון אפשר לומר שהתחיל מגיל קטן כשכבר בבית ספר למד בבית ספר לאומנויות במגמת תיאטרון ולאחר מכן עבר לבית הספר "תלמה ילין" וכבר בשנת 1987 השתתף בסדרת טלוויזיה הראשונה בשם  "מאש"ה". גם בתחום המוסיקה לא היה חסר לו רזומה, כאשר התחיל בלהקה "צעירי תל אביב" ולאחר מכן התגייס לחיל המודיעין אבל אז מצא את מקומו בלהקות כשבתחילה היה בלהקת חיל והחינוך ועבר משם ללהקת חינוך מיוחד ובשל כך השתתף גם במופע "ילדי חורף 73". 

 

אם זיהיתם את הקול בסדרה פינוקיו תדעו שמוסרי ביצע את שיר הפתיחה, ולא רק, מוסרי דיבב דמויות שונות בסדרה בנוסף, בשנת 1990 מוסרי עבד המון בדיבוב ודיבב ב"מחנה טופי", "קפטן אן", "צעירי בוורלי הילס", ו"החברים של ארצי". בטלוויזיה הוא החל להשתתף בסדרות טלוויזיה כמו "לא כולל שירות", "קריאת כיוון", ו"תופסים ראש". מוסרי לא הפסיק והחל לשחק לא מעט בתיאטרון "הקאמרי", "בית ליסין" ו"הבימה" בינהם ההצגות "המפקח", "השבעה", "נתניה", "תשמ"ד" ו"מכתב לנעה". בזכות כל אלה זכה מוסרי בפרס התיאטרון בתור "השחקן המבטיח של השנה". אבל כל זה היה רק ההתחלה כי רק לאחר מכן הוא החל לפרוח בעולם הילדים כשהחל להנחות את התוכנית הנוסטלגית "הכיתה המעופפת" בשנת 1993. משם במשך 19 שנה החל להנחות את "ששטוס" ורק שנה לאחר מכן החל להנחות רשמית בערוץ הילדים.

טל מוסרי מכריז על הזוכה בגמר ששטוס 2012
 

כמובן שמוסרי המשיך בקריירת הדיבוב, בתחילת דרכו ובהמשך שנות התשעים דיבב עוד לא מעט סדרות בינהם "תום סוייר", "בולי", "צבי הנינג'יה", "מסביב לעולם ב-80 חלומות", "ספיידרמן", "הרוכב במסכה", "המופע של גורו גוגול" ואולי את זה לא ידעתם אבל בשנת 1997 עלתה סדרה בשם "על מלי ולמה" שעלילה היא שטל מוסרי גר על חנות באי בודד עם חיות! אין ספק שמוסרי עשה הרבה בעשור הזה...

© צילום: ענת מוסברג

ופסטיגלים? כולנו יודעים שמוסרי הצליח לשבור את שיא הפסטיגלים, בשנת 1997 הייתה השנה הראשונה שבה השתתף בפסטיגל ומשם השתתף בתשעה פסטיגלים! בינהם "פסטיגל פנטזיה", "תפוס ת'פסטיגל", "לילה מטורף בפסטיגל" והאחרון שהשתתף בו "משחקי הפסטיגל".

מאסטר טל!
מאסטר טל! © צילום מסך מיוטיוב
 

וכל זה רק חצי ממה שמוסרי עשה! ב1998 השתתף בספיישל מיוחד בערוץ הראשון ל30 שנה לתוכניות הילדים שנקרא "מאז ועד זאפ" ושיחק בעוד מספר סדרות בינהם "עולמו המופלא של אוגוסטוס אגדתי", "כל העולם במה", "הכבש השישה עשר", "שש באביב" וגם ספיישל מיוחד בערוץ הילדים לבחירת שיר העשור "מצעד ערוץ הילדים".

תראו את הללוגו של ערוץ הילדים, נוסטלגיה!
תראו את הלוגו של ערוץ הילדים, נוסטלגיה! © צילום מסך מיוטיוב

ועכשיו אנחנו מגיעים לשנות ה-2000 אם חשבתם שלפני זה מוסרי עשה המון לא תאמינו כמה הוא הספיק לעשות ב15 שנים האחרונות! מוסרי החל לשחק בסדרות "ורק אני לא", "המנחופים" ו"ברוכים הבאים לבית ספר חגבים" במשך החלו דברים קצת יותר מוכרים כמו "הצלצול הוא בשבילי", "השיר שלנו", "זומזום", לחיי הערבה" הנחה את התוכניות "מסע קיץ" ו"עשינו עשר" וגם לא נטש את הקולנוע ושיחק בשני סרטים "כובע הקסמים", "אח שלי הגדול" ודובב בסרטים "סוס פרא" ו"הקסם של אלה" ובסדרה "ברוך ושרוך".

 

קצת מאוחר יותר בשנות ה2000 מוסרי גם הספיק להנחות בקלטת "שיר נולד", להנחות באולפן השקוף של ערוץ 24 ובתוכנית "שבת של קלאסיקה" ביחד עם סיוון קליין, לשחק בסרט "אל תעזבי את תל אביב" לדובב בגרסא חדשה לספיידרמן ובסדרה "תינוקות מגודלים".

© צילום מסך מאינסטגרם

בשנת 2005 מוסרי התחתן עם נועם בן גוריון, נינת אחותו של דוד בן גוריון אחרי שניהל בעבר זוגיות מתוקשרת עם ימית סול. אולי האהבה היא זאת שהמשיכה להפריח לו את הקריירה? כי מאז כולנו הכרנו אותו מהתפקיד של דדי בסדרה "השמיניה" להתארח בתוכנית של תום אבני, ולשחק בסדרה קצרה עם איתי שגב בשם "רונן ורננה". לשחק שתי דמויות בסדרה "האי" (זוכרים את בלו ואת גורדון מילר? שבעצם שניהם זה טל מוסרי) לדובב את קולו של דאוס, לשחק במחזמר "שכחו אותי בבית" ולהמשיך לשחק בעוד אין ספור סדרות מצליחות כמו "מה בכריש", "משפחה שולטת", "גאליס" ו"שוברי גלים".

מתגעגעים ל
מתגעגעים ל"האי"? © צילום מסך מיוטיוב

בין כל אלו כמובן שערוץ הילדים במשך 18 שנה הפך להיות הבית שלו והשתתף בעשרות ספיישלי פרידה, ספיישל שירים כמו שירי הביטלס, "האולפן בקטנות", "יום הולדת בערוץ הילדים", "בהפוכה", "הקול נשאר במשפחה" וגם הוא הספיק שאילן רוזנפלד ואלונה טל יכנסו לו לראש בתוכנית "הפיג'מות" ולהתארח ב"מנדלבאום בלש פרטי" ובסדרה "המובילים".

אלונה טל נכנסת לראש של טל מוסרי
 

השנה מוסרי עשה את המפך הגדול שלו, אחריי שהיה בבית ערוץ הילדים במשך של 18 שנה, עזב את הערוץ לטובת ערוץ ניקולודיאון (שנזכיר גם שאח שלו, עידו מוסרי הוא המדובב של בובספוג?) וכולנו כששמענו את הבשורה היינו בהלם וניסינו שלא לזרוק את הטלוויזיות שלנו, באמת שניסינו. 

באמת שניסינו לא להעיף את הטלוויזיה. תכלס
 

אבל כיום כמה חודשים לאחר שהצלחנו לעכל את הבשורה, מוסרי מצליח להשתלב בערוץ, והוא יקח בעונה השנייה של הסדרה "שכונה" של גיורא חמיצר, ובהמשך השנה הוא גם ישתתף בסדרת נוער חדשה בניקולודיאון בשם "נעדרים". בחנוכה הקרוב תוכלו לראות אותו על הבמות במחזמר "הקוסם" עם רוני דלומי, תובל שפיר ושיר מורנו, והצטרף לאחרונה לקאסט של "המגזימנים" יחד עם עמית פרקש, אסף הרץ, דנה פרידר ואיזי.

 
 

אנחנו מאחלים לטל מוסרי עוד המון פרוייקטים והצלחה, והמון מזל טוב!

 

תגיות
תגובות