חלום שמתגשם: הסלבס שהתחתנו עם המעריצים שלהם. צילום מסך מיוטיוב

חלום שמתגשם: הסלבס שהתחתנו עם המעריצים שלהם

כל אחד היה חולם להתחתן עם הסלב שהוא הכי מעריץ. עד כמה שידוע לנו, הסיכויים שמשהו כזה יקרה הם קלושים, אבל תופתעו (ותקנאו) לשמוע שישנם סלבס שהגשימו לכמה אנשים ברי מזל את החלום ונישאו להם. מי הם בדיוק הסלבס האלה?

אז נכון, כל אחד היה חולם להתחתן עם הסלב שהוא הכי מעריץ. עד כמה שידוע לנו, הסיכויים שמשהו כזה יקרה הם ללא ספק קלושים, אבל תופתעו (ותקנאו) לשמוע שישנם כמה סלבס שפשוט לא הצליחו לעמוד בפני האהבה של מעריציהם ובכך הגשימו לכמה אנשים ברי מזל את החלום ונישאו להם. אז מי הם בדיוק האנשים ששבו את לב הסלבס? הרשימה לפניכם:

ג'ון טרבולטה

ג'ון טרבולטה משך אחרי קהל מעריצים גדול במיוחד, אבל קהל הבנות שרדפו אחריו בצרחות היה גדול עוד יותר! בכל זאת, גם מוכשר וגם חתיך. פייר? חלומי. כנראה שהשחקנית קלי פרסטון, שאותה אתם וודאי מכירים מהסרט "חתול תעלול", הצליחה להגשים את החלום והיא נישאה עוד ב1991 לטרבולטה, הם נשואים באושר עד היום עם שני ילדים. הם אומנם הכירו על סט של צילומים לסרט, אבל פרסטון הודתה בעצמה, שמהרגע שצפתה בסרט "גריז" וראתה את טרבולטה מגלם את דני זוקו, עוד לפני שהתפרסמה בעצמה, היא פשוט חלמה להתחתן איתו, בדיוק כמו כל שאר הבנות בגילה והייתה מעריצה ענקית ומשוגעת במיוחד. לנו זה נראה כאילו החלום שלה התגשם ובענק!

© צילום מסך מהיוטיוב

אן הת'וואי

אן הת'וואי היא שחקנית מוערכת במיוחד, וגם ממש יפהפייה. את בעלה היא הכירה שנים לפני שהם החלו לפצוח בזוגיות רומנטית. למען האמת, לה ולבעלה, אדם שולמן, היו חברים משותפים, והוא ממש התחנן מהם שיכירו ביניהם. היא לא התייחסה לזה כל כך ברצינות, אבל הם היו נפגשים אחד עם השניה בכל זאת. לאחר 3 שנים של הכרות, הקשר ביניהם עבר שלב קדימה ולבסוף הם התחתנו. אה, ואם לא ציינו, בעלה הוא גם יהודי, גם מעצב תכשיטים, וגם מעריץ נלהב. שילוב מושלם לא ככה?

© צילום מסך מהיוטיוב

מאט דיימון

אחד השחקנים הלוהטים ביותר, כמובן, מאט דיימון! הדרך שבה הכיר את אשתו היא ללא ספק הזויה ומפתיעה במיוחד. לאחר שיצא עם לא מעט דוגמניות על, ושחקניות שהכיר על השטיח האדום כנראה שדיימון החליט שנמאס לו. את אשתו, לוסינה בוזן, פגש בררוסו שבמיאמי, לאחר שבתור מעריצה נאמנה במיוחד, היא עזרה לו לברוח ממעריצים וצלמי פאפרצי שרדפו אחריו בשביל חתימה ותמונה. משם העניינים התגלגלו ואחרי שנתיים הם נישאו בטקס אזרחי פשוט. תודו שזה סיפור מהסרטים!

© צילום מסך מהיוטיוב

ג'וליה רוברטס

ג'וליה רוברטס היא אחת השחקניות היותר מוערכות בקולנוע האמריקאי, וביננו, גם אחת השחקניות הנחשקות ביותר. את בעלה הכירה על סט הצילומים לסרט שבו השתתפה בשם "המקסיקני". לא, הוא לא שימש כשחקן, דוגמן, ניצב או עיתונאי. בעלה כיום, דניאל מודר, שימש כעוזר צלם נלהב במיוחד, שהתרגש כל פעם מחדש כשצפה ברוברטס על המסך. אבל בואו נודה באמת, כל אחד היה מתרגש לצלם את ג'וליה רוברטס. רק אחד זכה גם להינשא לה!

© צילום מסך מהיוטיוב

טום קרוז

טום קרוז הוא שחקן שתמיד זכה להערצה מטורפת בקרב הבנות. כך הוא גם כבש את השחקנית קייטי הולמס, עוד הרבה לפני שהיא החלה להתפרסם. כאשר היא התפרסמה, בזכות הסדרה הראשונה שלה "דוסון קריק", היא תמיד סיפרה בראיונות, שהמודל לחיקוי שלה הוא לא אחר מקרוז, ושהיא חולמת לפגוש אותו, לדבר איתו, ובסוד גם להתחתן איתו. כמו שניחשתם, זה מה שהיא עשתה בשנת 2006, והזוג המאושר נישא לאחר שזכתה לבקר אותו בסט צילומי סרט. רק ש-6 שנים לאחר מכן, השניים התגרשו ואנחנו מניחים שזה ממש לא משהו שהולמס חלמה עליו.

© צילום מסך מהיוטיוב

פטריק דמפסי

פטריק דמפסי הוא לא אחר ממק'דרימי שלנו! כן, כן, אתם קולטים שמישהי כבר חטפה אותו, וגם היא הייתה סתם מעריצה? אז הכל התחיל כאשר דמפסי גרם לכולנו להתאהב בשיער המהמם שלו. אחר כך, הוא קבע תור למספרה אנונימית, שמטרה לקצוץ את השיער שלו. משם, הכל היסטוריה. אשתו הנוכחית, שאז הייתה עוד ספרית זוטרה, לא הסכימה לספר אותו, בטענה שגם היא כמו רובנו, התאהבה בשיער המדהים של מק'דרימי. שנתיים לאחר מכן, הם נישאו באהבה, והוא כמובן עם שיער.

© צילום מסך מהיוטיוב

אדם סנדלר

אדם סנדלר מוכר לכולנו בזכות כישרון ההצחקה הבלתי רגיל שלו. את אשתו הנוכחית, ג'קי סנדלר, הוא הכיר דרך חברים משותפים, שבחרו לשדך בין השניים אחרי בקשות חוזרות ונשנות מצדה לפגוש אותו. היא מספרת כי היא תמיד העריצה את כל העבודות שלו, אם אלו הפקות, משחק, סרטים, סדרות וכדומה. אחרי שהשניים הכירו הם החלו לצאת ביחד מספר פעמים ואחרי זמן קצר אף נישאו אחד לשני. נראה שג'קי הגשימה שני חלומות במקביל כי היא זכתה גם להתחתן עם המודל לחיקוי שלה, וגם להשתתף במספר הפקות שעשה. לא פייר!

© צילום מסך מהיוטיוב

 

תגובות