עושה בושות: אמא של אוסטין מאהון מגיבה לאקסית בקי ג'י. צילום מסך מהיוטיוב

עושה בושות: אמא של אוסטין מאהון מגיבה לאקסית בקי ג'י

על הפרידה הכואבת של שני הזמרים הצעירים והכי שווים בהוליווד, אוסטין מאהון ובקי ג'י, שמענו לצערינו, ואנחנו עדיין מצפים לקאמבק מפתיע. מה שכן, אמו של מאהון לא מפחדת מהאקסית, ומחליטה להגיב. כל הפרטים

אנחנו והמעריצים עדיין מתקשים להאמין לבשורה הנוראית שזוג הזמרים הצעירים והמבטיחים של הביצה העולמית, אוסטין מאהון ובקי ג'י נפרדו. כנראה שאנחנו לא היחידים שמתקשים להאמין, אלא גם אמו של אוסטין מאהון שהחליטה באופן מפתיע להתערב בחייו הפרטיים ובחיי האקסית.

אמא מתערבת?
אמא מתערבת? © טמבלר

אתמול החליטה הזמרת להעלות פוסט מפתיע באינסטגרם האומר כי "אני שונאת שיחות קטנות. אני רוצה לדבר על נושאים גדולים כמו מוות, חייזרים, קסם, מה משאיר אותי ערה בלילה, הילדות שלי, הפחדים שלי ועוד. אני אוהבת אנשים עם עומק ורגש. לא אנשים שמה שמעניין אותם זה רק "מה קורה".

© אינסטגרם
תגובת האמא
תגובת האמא © אינסטגרם

באופן לא צפוי בכלל, דקות ספורות אחרי הפוסט הזה העלתה אמו של אוסטין הלא היא מישל מאהון, פוסט דומה האומר "שים לב לרגשות שלך. לא משנה כמה טוב הדבר הזה נראה, אם זה לא מרגיש דבר נכון, עזוב את זה." אם אנחנו מבינים נכון, היא פשוט יעצה לאקסית ג'י לעזוב את הבן שלה כי הוא פשוט לא ראוי לה. בכל מקרה, אנחנו מאחלים לשניים רק טוב!

 

 

תגובות