הדרך לחופה: כל מה שעברה בר רפאלי בדרך לחתונה. צילום: יוטיוב

הדרך לחופה: כל מה שעברה בר רפאלי בדרך לחתונה

היום תתקיים חתונת השנה של הדוגמנית הכי שווה בביצה המקומית שלנו, בר רפאלי. לפיכך, החודש האחרון היה העמוס ביותר בחייה, ואנחנו היינו חשופים לכך. מהקדשת שיר בתוכנית פריים טיים ועד שמיים שנסגרו עבורה - מהם השלבים שעברה רפאלי בדרך לחתונת השנה?

כיום, מתקיימת החתונה הכי שווה של הדוגמנית הכי נוצצת שלנו- בר רפאלי, ובן זוגה עדי עזרא, אבל זה לא הכל. במשך התקופה האחרונה התקיימו ההכנות הכי חשובות לחתונת השנה ואנחנו היינו חשופים לכל ההכנות הללו. לכן, לכבוד החתונה החלטנו לאסוף עבורכם את כל ההכנות ליום הגדול מכולם, ולהציג אותם. תתפנקו.

הצעת הנישואין

כל התהליך הזה שמסתיים ממש היום מתחת לחופה התחיל אי שם במרץ, כאשר החתן עדי עזרא הציע לרפאלי נישואין, והיא כמובן אמרה כן ונפרדה מחיי הרווקות. כמובן שאירוע כזה לא קורה בכל יום, ולכן מרוסיה ועד הוליווד הרשת געשה בעקבות הידיעה הזו.
 
אנחנו מאוהבים!
אנחנו מאוהבים! © אינסטגרם

פרומו טלוויוזני

יש אנשים שידעו לשווק נכון את העונה השנייה של האקס פקטור, לכן הפרומו של העונה השנייה נערך בסגנון הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" רק שהפעם הכלה היא בר רפאלי והחברים הטובים הם השופטים. בר כמובן נמצאת שם עם שמלת כלה שסימלה את העונה שעסקה בחתונה של בר רפאלי.

 

מסיבת הרווקות

לפני כחודשיים חגגה רפאלי את מסיבת הרווקות הכי נוצצת שיכולה להיות, בעיקר בגלל שהיא הייתה באיים המלדיביים, לשם נסעה עם החברות הקרובות ושם הן חגגו את החודשים האחרונים שלה כרווקה. אנחנו נהנינו רק מלראות את בר שלנו נהנת, בתמונות שהיא העלתה לאינסטגרם.

© אינסטגרם
נהנים מלראות אותך נהנית
נהנים מלראות אותך נהנית © אינסטגרם
© אינסטגרם

הקדשת שיר

כידוע, הדוגמנת המצליחה הוסיפה לרשימת היכולות שלה גם הנחייה, כשהנחתה את תכנית הבידור ״האקס פקטור״. במשך הגמר שהתקיים בתחילת ספטמבר, החליטו כל המתמודדים והשופטים של התוכנית להקדיש לה שיר לכבוד החתונה הקרבה, ללא ידיעתה. ואנחנו ללא ספק, התרגשנו!
 
© אינסטגרם
© טל גבעוני

ביקור בכותל

כשבוע לפני החתונה, החליטה רפאלי ללכת ולבקר בכותל בפעם האחרונה שלה בתור רווקה. כמובן שלא כל יום יוצא לדוגמנית הבין לאומית להיות בכותל, לכן הרשת רעשה ואיתה הפארודיות הגיעו. לדעתינו, כנראה שהיא התפללה שלא יגיעו צלמי הפאפרצי לחתונה. 
 
מתחזקת © אינסטגרם

שמיים נסגרו ושמיים נפתחו

בימים האחרונים פרצה פרשה נוספת לפרשות החתונה של רפאלי, והיא פרשת השמיים. אחד הטייסים אמר לחדשות ערוץ 2, שפעם היו סוגרים שמיים בגלל אילוצים בטחוניים או זיקוקים ביום העצמאות. היום צריך לתאם עם רפאלי מתי המרחב האווירי יהיה פתוח. המרחב האווירי עליו כולם מדברים הוא מרחב יערות הכרמל. מטוסים עוברים בו במקרים נדירים במיוחד, אבל זה לא מנע מהמדינה לרעוש. בנוסף, בעקבות הפרשה הזו השר כץ איים לפטר מספר מהעובדים אם השמיים אכן ייסגרו עבור רפאלי. 
 
יודעים לעשות רעש
יודעים לעשות רעש © אינסטגרם
 
לאחר כל הרעש שיצרה החתונה הזו ולאחר הפרשות הרבות, החתונה תתקיים היום ביערות הכרמל. האורחים יתחילו לעשות צ'ק אין ביערות הכרמל בשעה 15:00, ואירוע החתונה מתוכנן להתחיל בשעה 19:30 כאשר החופה תתחיל בשעה 20:30. מזל טוב!
 
כל העדכונים באתר P-Plus
 
 
תגובות