חלוקת תפקידים: הכוכבים שיבנו לנו את הסוכה המושלמת. צילום: ענת מוסברג, אור גפן

חלוקת תפקידים: הכוכבים שיבנו לנו את הסוכה המושלמת

חג הסוכות הגיע ובנינו במיוחד בשבילכם את הסוכה המושלמת עם חלוקת תפקידי מפתח לכוכבים הכי אהובים בביצה. מי יקשט את סוכה, מי ישיר והכי חשוב - מי בכלל יבנה אותה? הרשימה המלאה!

לכבוד החג הכי מארח שיש, החלטנו לחלק תפקידים לכמה כוכבים מיוחדים כדי לעזור לסוכה של כולנו להיות הסוכה הכי טובה, איכותית והכי נוצצת בעולם!

מי תבנה את הסוכה?

שלומית מלכה. אנחנו פשוט רוצים לגרום לשיר "שלומית בונה סוכה" להפוך לאמיתי וזו בדיוק ההזדמנות לעשות את זה! שלומית את ללא ספק תהיי האישה הכי יפה שאי פעם בנתה סוכה בכוחות עצמה, אבל אם בכל זאת את מתקשה עם הפטיש תמיד תוכלי להעזר בשרירים של יהודה לוי. רק אל תשכחי לשים לולב והדסים, סבבה?

שלומית בונה סוכה (עם יהודה)
שלומית בונה סוכה (עם יהודה) © אינסטגרם

מי תדאג לקינוחים בסוכה?

רוני דלומי. כשאומרים קינוחים - אומרים רוני דלומי, ומי שעוקב אחריה ידע בדיוק על מה אנחנו מדברים. דלומי אופה ומעלה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות של יצירות ידיה שרק מוציאות לנו את העיניים ועושות לנו חשק לתת ביס מטורף. אולי ברור לכולם שהיא אופה ומבשלת מצויין מבלי אפילו לטעום - אבל זה הזמן בדיוק גם להרגיש את הטעם ועוד בסוכה.

יאמי!
יאמי! © אינסטגרם

מי יקשטו את הסוכה?

האיטגירלז. זוכרים את הבנות הכי אופנתיות בביצה? אז הן בדיוק הבנות הנכונות שידעו לעצב לנו את הסוכה עד כדי כך שכל בן אדם שיעבור לידה לא יוכל להוריד ממנה את העיניים מרוב היופי, השיק, הגלאם והיצירתיות בצורה ש"תעיף לנו ת'סכך!".

מי הסוכה הכי נכונה בעיר? © אור גפן

מי ישיר בסוכה?

לי בירן. כבר תקופה ארוכה שבירן עובר מבמה לבמה בהרכב "לוקחים את הזמן" עם רוני דלומי ואליאנה תדהר וכמובן מצליח וכובש גם כזמר סולו כבר שנים. אז אחרי שכבש כל כך הרבה במות - הגיע הזמן להתרווח ולכבוש גם את הסוכה. לי ישיר לנו סולו!

גיטרה בסוכה זה הדבר!
גיטרה בסוכה זה הדבר! © אינסטגרם

מי יצחיק בסוכה?

יש לנו כבר הכל: קישוט, מוסיקה, אוכל. אבל רגע? איפה ההומור שאנחנו מחפשים? בדיוק בשביל זה יש את שחר חסון שהוא בין הקומיקאים הכי גדולים והאהובים בארץ. אין אחד שלא נקרע מצחוק כשחסון פותח את הפה שלו - זה יכול להתחיל ולא להיגמר. אז אם אנחנו רוצים לשבת כל הסוכה עם דמעות צחוק בעיניים, חסון הוא בדיוק האיש המתאים!

מכירים את זה שסכך?
מכירים את זה שסכך? © רפי דלויה

 

תגובות