פגישת מחזור: כוכבות "השמיניה" חוגגות לשירה וילנסקי. צילום מסך מאינסטגרם

פגישת מחזור: כוכבות "השמיניה" חוגגות לשירה וילנסקי

כוכבת סדרת הנוער המוצלחת "השמיניה", שירה וילנסקי, חגגה אמש את מסיבת הרווקות שלפני החתונה המתוקשרת שתתקיים בקרוב. אל החתונה הצטרפו כמובן החברות מהקאסט. כל התמונות!

עונת החתונות לא מפסיקה. לאחר החתונה המתוקשרת של הדוגמנית הבין לאומית בר רפאלי, ומסיבת הרווקות של מלכת הילדים שיר מורנו, הגיעה תורה של שירה וילנסקי או איך שאתם מכירים אותה, מיקה שקד המוזיקאית מהשמיניה. אמש, חגגה וילנסקי את מסיבת הרווקות בצורה שונה מן הרגיל, עם העובר בבטנה.

 

A video posted by Adi Himelbloy (@adihimelbloy) on

 

וילנסקי תתחתן בחודש אוקטובר עם בחיר ליבה הלא הוא טל ניידורף (42). השניים תחזקו יחד מערכת יחסים נוצצת במיוחד, עד הבשורה ששינתה את חייהם. כידוע, לפני כחודשיים נחשפנו לבשורה המרגשת שוילנסקי עתידה להיות אמא בקרוב, כיון שמחזיקה בבטנה את דור העתיד של השמיניה ולכן החליטו השניים להתחתן.

© אינסטגרם

בעקבות ההחלטה על החתונה, אמש חגגה הכוכבת את מסיבת הרווקות הספונטנית והמצומצמת בחודש שישי. המסיבה נערכה כמסיבת קריוקי מצומצמת ואינטימית, עם כמה מחברותיה הקרובות והמוכרות בביצה המקומית כמו האמא הטרייה עדי הימלבלוי, דון לני גבאי, לימור אטיאס ושלי ורוד. התקופה הזו תהיה המאושרת ביותר בחייה של וילנסקי, גם מהתינוק שבדרך וגם מחתונה שתתרחש בחודש אוקטובר הקרוב. מזל טוב כפול!

יפה ברמות של כלה!
יפה ברמות של כלה! © אינסטגרם
תגובות