לא יכול להיות: סלינה גומז ורוב קרדשיאן ביחד?. צילום מסך מאינסטגרם

לא יכול להיות: סלינה גומז ורוב קרדשיאן ביחד?

אם יש משהו שבאמת למדנו ממשפחת קרדשיאן לאורך השנים, זה שלא משנה מה הם לא יפסיקו להפתיע. יכול להיות שרוב קרדשיאן סלינה גומז ביחד?

כידוע לכולנו ולצער רובנו רוב קרדשיאן הוא באמת אחת האכזבות של כולנו, הוא התחיל לתעד את חייו במשפחה הכי חמה בשטח אבל ככל הנראה לאורך העונות, תוך כדי הפרסום הרב, הוא נכנס לדיכאון ונכון לעכשיו מסתגר בבית. מי שקצת צופה בתוכנית של משפחת קרדשיאן רואה שקיימים אין ספור ניסיונות להחזיר את רוב למוטב, ובשבילם המוטב זה המסך כמובן, וביניהם קיימים ניסיונותיה של כריס ג'נר, האמא.

 

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on

 

 

A photo posted by @krisjenner on

כידוע קריס היא הסוכנת של כל בני המשפחה ויודעת על כל צעד שלהם, אז עכשיו ככל הנראה עלה לכריס רעיון חדש בכדי להחזיר את רוב למסלול הפרסום שכולם חושקים בו לשדך לרוב מישהי ולא סתם מישהי, אנחנו מדברים על השחקנית והזמרת, האחת והיחדה, סלינה גומז כמובן. לפי מקורב למשפחה קריס ממש מרוצה מסלינה (כידוע השתיים קרובות מאוד) ואף תופתעו לשמוע שרוב בעצמו מכנה את סלינה "בחורה שהיא חלום". אנחנו לא יודעים כל כך מה קריס זוממת וכנראה שאף אחד בעולם לא, כי זאת כריס, אבל תודו שעם החום שרק סלינה יכולה לתת, זה יכול לעשות לרוב רק טוב!

 

A photo posted by Selena Gomez (@selenagomez) on

תגובות