פרי אדוארדס מקנאה בתכנית של זאין?. צילום מסך מטוויטר

פרי אדוארדס מקנאה בתכנית של זאין?

מכל הזוגות שנפרדו בהוליווד, הזוג שיותר כואב לנו שהם נפרדו הם פרי אדוארדס וזאין מאליק, עכשיו זאין מקבל סדרה חדשה ואם חשבתם שפרי הולכת לשתוק על העניין, פה הטעות שלכם!

אם אתם שואלים אותנו, וגם את עצמכם, אין ספק שמשהו ממש רע או טוב (תלוי מאיפה מסתכלים) עובר על זאין מאליק. לפני מספר חודשים הוא פרש מהלהקה הכי מדוברת בעולם הלוא היא "וואן דיירקשן" לטובת קריירת סולו. עד כאן הכל טוב!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מה שלא ידענו זה שלטובת אותה הקריירה הוא מוכן לוותר על הכל! כולל לריב עם חבריו לשעבר מהלהקה בטיווטר, אבל מה שבאמת לא ציפינו לו הוא ביטול האירוסין שלו מפרי אדוארדס, מה שהשאיר את פרי שבורה ודבר זה אפילו נגרר עד לבכי על הבמה במהלך הופעה ווההמשך כבר ידוע.

 

עכשיו כמו שכבר כולנו יודעים כדי לפרסם את עצמו כאומן סולו, הוא ידע למתג את עצמו כראוי. מסתבר שהדרך של זאין מאליק היא תוכנית ריאליטי, ממש בסגנון משפחת קרדשיאן - שפשוט תתעד את חייו 24/7. 

 

A photo posted by Zayn Malik (@zayn) on

לדעת פרי זה מהלך גרוע, היא אומרת שהיא "לא מבינה מדוע הוא רוצה מצלמות שעוקבות אחריו כל הזמן" ובנוסף ממש יורדת עליו ואומרת שהוא "נואש מלהשתלב בסצנת לוס אנג'לס ולהיות מפורסם שם". קים קרדשיאן, מאחורייך.

תגובות