הגזמתם: המעריצים שהגיעו רחוק מידי עם ההערצה. צילום: יוטיוב, אינסטגרם

הגזמתם: המעריצים שהגיעו רחוק מידי עם ההערצה

האדם מטבעו נוטה להעריץ קבוצות ספורט, סדרות, סרטים, ספרים, סלבס, ולפעמים יש אנשים שבמסגרת ההערצה שלהם עשו דברים לא שגרתיים ואפילו קצת הגזימו!

הבמה לא מספיק גדולה לכולם

כשבראש עולם המוזיקה הישראלית עמדו עופרה חזה ז"ל וירדנה ארזי ומועדוני המעריצים שלהן עמדו ראש בראש, אחת ממעריצותיה המושבעות של עופרה השפריצה דיו על שמלתה הלבנה של ירדנה. אכן, לא נעים.

© צילום מסך מיוטיוב

מעריצים נכנסים לעלילה

אחת מסדרותיה הגדולות של הרשת האמריקאית "FOX" הלא היא "GLEE", תמכה בזוגות להט"בים ואף הכניסה לא מעט מהם לתכנית. ב2012 במהלך העונה הרביעית בריטני וסנטנה (שם פנדום: בריטנה), הזוג הלסבי של התכנית שהיו מוערצות מאוד נפרדו. ולאחר כמה פרקים בריטני הביסקסואלית, החלה לצאת עם חברה הטוב סאם (שם פנדום: בראם).

© צילום מסך מיוטיוב

כשמעריצי בריטנה שמעו על הזוגיות המתקרבת, הם דאגו להביע את זעמם הרב ברחבי אינטרנט ובפני ראיין מרפי התסריטאי הראשי. ראיין כתגובה החליט "להכניס אותם לתסריט", בכך שגרם לבריטני לדחות בפעם הראשונה את סאם בתירוץ שיש אנשים שאוהבים אותה ואת סנטנה והיא לא יודעת איך הם הגיעו אליהן אבל היא מפחדת שיפגעו בו. המעריצים הצליחו חלקית וזכו לראות את בראם עד סוף אותה עונה.

דיווה מעריצה דיווה

הזמרת ליידי גאגא מושכת אחריה הרבה מאוד מעריצים הנקראים מונסטרס (מפלצות). באחת מהופעותיה בדרום אפריקה ב2012, כשהעלתה כמה ממעריציה לשיר יחד איתה את "BORN THIS WAY" על הבמה, היא כנראה לא ציפתה שאחת המעריצות תשתלט על המיקרופון ועל השיר. הלו? תחזירי לנו את גאגא.

 

אאוצ' - הקרבה פיזית

לפעמים מעריצים מרגישים קרבה נפשית לבן אדם עד כדי כך, שהם מקדישים את גופם בשבילו. לדוגמה, מעריצים שעברו ניתוחים פלסטיים כדי להיראות כמו ג'סטין ביבר ואפילו, סופרמן.

© טוויטר


או מעריצה של ג'סי ג'יי שהחליטה ב2011 להזדהות איתה לאחר ששברה את רגלה ולשבור את רגלה שלה גם היא. ועל כך גם הוסיפה וצייצה לה בטוויטר "אני אעשה הכל כדי להיות בדיוק כמוך".

 

וגם, מקרה מהשנה האחרונה, כשהתבשר למעריצי "וואן דיירקשן" שזאין מאליק עוזב את הלהקה, כמה מעריצות לקחו את ההודעה קשה מידי וחרטו על עצמן את הכתובת "WE LOVE ZAYN".

© טוויטר

מיומנויות רצח מהסדרה

ב2014 שלוש ילדות בנות 12 ממרכז הארץ, תכננו רצח של ילדה מכיתתן שחשדו שקיללה את אחותה של אחת מהן. הבנות תכננו את הרצח עד הפרט האחרון, החל מהדקירה ועד להסתרת הגופה וטשטוש העקבות כפי שלמדו בגאליס! מזל שהילדה שאוימה להיות הקורבן שמעה את התכנון בשירותים ודיווחה על הבנות, שלאחר מכן הוגש נגדן כתב אישום. ובכן, לא נראה לנו שזו הייתה כוונת היוצר, מזל שלא ראו דקסטר ומשחקי הכס.

© אינסטגרם
תגובות