אאוצ': מה קרה לשניים מחברי להקת "וואן דיירקשן" במהלך הופעה?. צילום מסך מיוטיוב

אאוצ': מה קרה לשניים מחברי להקת "וואן דיירקשן" במהלך הופעה?

להקת "וואן דיירקשן" עומדים ממש על המשבצת האחרונה לקראת פירוק. באחת ההופעות שתיים מחברי הלקה קיבלו הפתעה לא נעימה. מה קרה שם?

לפני תקופה קצרה להקת "וואן דיירקשן" החליטו על בשורה לא פשוטה לקליטה; הלהקה מתפרקת. קצת לפני הפירוק שמתקרב,החברים מופיעים כרגע את הופעותיהם האחרונות. באחת מההופעות האחרונות שהיו נראה היה כי באותה ההופעה קיבלו שניים מחברי הלהקה הארי סטיילס ונייל הורן מקלחת לא רצויה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

וידיאו שהופץ ברשת מראה שסטיילס נחנק ממשקה באמצע ההופעה בזמן שעל הורן זרקו כוס מים מלאה על הג'ינס והגיטרה שלו. אוקיי, זה נראה מצחיק אבל לא, זה לא הצחיק אף אחד מהם. שני הזמרים לא נהנו מרטיבות בלי צפויה, עד כדי כך שכשנייל נרטב הוא הפסיק לנגן את השיר על הגיטרה,והלך לצד השני של הבמה. 
בנתיים, בזמן שהורן החליט לא להראות את הזעם הפנימי, דבר דומה קרה להארי, אבל הוא בחר להתמודד עם זה בדרך מאוד שונה ואפילו קצת חצופה. אחרי שהמים פגעו ישירות בפניו של סטיילס,הזמר בהתחלה היה עצוב, מבולבל וכועס. הוא לא הביןלמה שמישהו יעשה אי פעם דבר כזה ומיד אחרי זה אמר "זה היה ממוצע", ותיכנן את התוכנית המושלמת לנקמה. הארי קרא למעריצים שהשפריצו עליו לקרבת הבמה, תפס בקבוק מים ונתן להם מקלחת פרטית משלהם. גו הארי!

 
בשורה תחתונה, כל מה שצריך זה רק להסתכל על נייל ולראות שהלהקה לא נהנת במיוחד כשחומר מושלך לעברם, במיוחד אם זה גורם למכנסי הג'ינס שלהם להצמד לגופם בצורה די מטרידה יש לומר.

תגובות