כוכבת השבוע: כוכבת האינסטוש מור סילבר. צילום: אינסטגרם

כוכבת השבוע: כוכבת האינסטוש מור סילבר

כמו בכל שבוע, נביא לכם את הכוכב שעשה לנו את השבוע ובלט במיוחד. והשבוע - עד לא מזמן נחשבה כפליטת ריאליטי, אבל 15 דקות התהילה אצלה בהחלט נמשכות לנצח! מור סילבר היא הכוכבת שעשתה לנו את השבוע. למה בדיוק?

כמה כיף להמשיך את הרצף בביצה המקומית ולחגוג עוד כוכב שבועי בארצינו הקטנטונת. והשבוע - היא הסטייליסטית וכוכבת הרשת הכי מושית שרק אפשר, היא צמחה מהתכנית "TLV/ עושים את תל אביב" ומאז נכנסה לתודעה הישראלית. ניחשתם נכון, מדובר במור סילבר שעשתה לנו את השבוע והפכה אותו לשבוע נוצץ ביותר!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אז מי זו בכלל מור סילבר?

מור סילבר נכנסה לתודעה שלנו לפני כ-3 שנים, ומאז לא הפסיקה לצמוח. היא החלה בתוכנית "TLV" שם היא הכי בלטה, ומאז קטפה קמפיינים לחברות נבחרות, זכתה להנחות תכניות ובעיקר - להשיג את התואר מלכת האינסטוש.

 

למה היא בלטה במיוחד השבוע?

אם הסטייל הבולט וחשבון האינסטוש מפוצץ העוקבים לא מספיק לכם, הכנו עבורכם מספר סיבות למה סילבר היא כוכבת השבוע שלנו. הסיבה הראשונה נוגעת בחייה הפרטיים, והיא כי השבוע נפרדה סילבר באופן רשמי מחיי הרווקות! במשך השבוע היא חגגה מסיבת רווקות נוצצת וכמובן שלא שכחה לשתף, ובשבוע הבא תיערך החתונה של מור ושל בין זוגה ואדים, או כמו שאנחנו מכירים אותו באינסטגרם - וידוש.

מזל טוב!
מזל טוב! © אינסטגרם
© אינסטגרם

הסיבה השנייה להיותה כוכבת השבוע, היא תחילת הצילומים לעונה החדשה של "איט שואו", בה משתתפות סילבר, הזמרת הצעירה שי המבר, וכמובן האיט גירלז שיבואו לתת לנו כמה עצות בנוגע לעולם האופנה. הצילומים החלו ממש השבוע, ואיך אפשר בלי כמה שיתופים ותמונות מהצילומים?

המבר על המוסיקה, הן על הסטייל © אינסטגרם
© אינסטגרם

 

תגיות
תגובות