טל מוסרי, אייל שיקרצי ולירן דנינו תומכים ב"רצים בצבע". יחצ

טל מוסרי, אייל שיקרצי ולירן דנינו תומכים ב"רצים בצבע"

נט"ל, ארגון למען נפגעי טרור ופיגועי מלחמה, מארגן מירוץ הנקרא "רצים בצבע". מספר סלבס השתתפו בקמפיין צבעוני במיוחד לרגל המירוץ

המירוץ "רצים בצבע 2015" הוא מירוץ מטעם עמותת נט"ל, עמותה למען נפגעי טרור ופיגועי מלחמה, שהמטרה היא לתמוך באלו שעבורם החיים נעצרו ברגע אחד נורא של טרור או מלחמה. סלבס רבים תומכים בעמותה ולקחו חלק בקמפיין מיוחד - בו זורקים עליהם צבע כך למשל: אייל שיקרצי, טל מוסרי, רז ואלכסה, לירן דנינו, כוכב הרשת שחר סויקיס, כוכבות "איטגירלז" ושירה מרגלית.

התמונות שצולמו ע"י רן יחזקאל הופקו במשרד הפרסום לבני נוער teenk בהתנדבות:

מהו בעצם המירוץ הזה?

זו השנה השלישית בה מתקיים מירוץ "רצים בצבע" עבור חברי עמותת נט"ל שבעצם הפכה לחלק מהמציאות הישראלית. לאורך המקצים במירוץ, ייצבעו חולצות המשתתפים באבקות-צבע (ידידותיות לסביבה ולאדם) בשלל גוונים, ובאופן סימבולי "יצבעו" את הפציעה השקופה באופטימיות ויסמלו את הבחירה בחיים.

מה מסלול המירוץ? 

יש מסלול בוגרים באורך חמישה קילומטרים, מסלול צעירים תחרותי (עד גיל 14) באורך קילומטר וחצי, ומקצה ילדים ("אפרוחים") באורך קצרצר של 300 מטרים בלבד. 

מה הנהלים במירוץ?

אז חוץ מלשתות מים כמובן, כל המשתתפים מחוייבים ללבוש את חולצת המירוץ ולהרכיב משקפי שמש (בגלל הצבע המוטז) ובנוסף, יש לעקוב אחרי הסימונים בשטח הריצה ולהישמע להוראות הסדרנים.

לפרטים נוספים ולעוד הכרות עם העמותה, אתם מוזמנים להכנס לאתר נט"לnatal.sportweb.co.il

 

תגובות