הגבר המושלם: בראד פיט מחמיא לאנג'לינה ג'ולי כבמאית. צילום מסך מהיוטיוב

הגבר המושלם: בראד פיט מחמיא לאנג'לינה ג'ולי כבמאית

הפעם הראשונה שבראד פיט ואנג'לינה ג'ולי נפגשו, הייתה בצילומי הסרט בו כיכבו השניים. מאז הם הספיקו להתחתן ,ללדת ולאמץ לא פחות משבע ילדים! עכשיו מגיע סרט חדש בכיכובם של שניים. בו בראד נותן ביקורת סופר מתוקה, שכל אישה חולמת שיבקרו אותה כך

זה כבר עניין של שגרה שכל פרט הכי שולי בחיים של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (או בקיצור, הבראג'לינה), מעניין את כולנו לעומק! אז ברור שכאשר יוצא סרט חדש של השניים ההתרגשות בשיאה, אז על מה בדיוק אנחנו מדברים? הנה ההסבר.

צפו בטריילר לסרט הקודם בכיכובם של השניים:

 

הסרט המדובר נקרא "by the sea" בו השניים משחקים יחד בפעם הראשונה מזה עשור! את הסרט מביימת לא אחרת מאשר אנג'לינה, מאז גם יצא הטריילר של הסרט ואפילו הצצה למאחורי הקלעים, ועכשיו גם מה בראד חושב על כל העניין הזה. הסרט הוא סרט דרמה המספר על זוג נשוי עם המון בעיות בזוגיות, דרך פחדים וריבים, שזה אגב הופך את כל העניין ליותר מעניין כי עכשיו אנחנו נחשפים למה בראד באמת חושב על הזוגיות של השניים בחיים שמחוץ למסך.

© צילום מסך מיוטיוב

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כחלק ממסע פרסום הסרט, הזוג כרגע מצטלם למגזינים וראיונות. בראיון שעשה עם מגזין אמריקאי הוא נשאל לגבי הזוגיות וענה: "זה מפתיע כמה אני נהנה מהכיוונים של אשתי", הוא לא עצר פה ושפך אין ספור מחמאות שגרמו לנו לגמרי לקנא! 

תגובות