כוכב השבוע שלנו: הסוכן הכי חתיך על המסך - יהודה לוי!. צילום: ענת מוסברג

כוכב השבוע שלנו: הסוכן הכי חתיך על המסך - יהודה לוי!

כמו בכל שבוע, נביא לכם את הכוכב שעשה לנו את השבוע ובלט במיוחד והוא ללא ספק ה-כוכב של השבוע שלנו. אז מה הוא כבר עשה שנתנו לו את התואר?

כמה כיף בביצה המקומית והקטנטנה שלנו! והשבוע בפינת כוכב השבוע, יש איש חשוב מאוד ובעיקר מוכשר, שנכנס לתודעה מלפני זמן רב ועדיין ממשיך להדהים אותנו במשחק המדהים ובזוגיות הנוצצת עם שלומית מלכה. יהודה לוי הוא כוכב השבוע שלנו. למה בדיוק?

מי זה בכלל יהודה לוי?

למרות שהשאלה רטורית (בלשון המעטה) במקרה הזה, נציג אותו בכל מקרה. לוי, נכנס לתודעה עוד בתחילת שנות ה-2000, השתתף בטלנובלות מצליחות, הופיע בפסטיגלים ואף הופיע בעולם המבוגרים בסדרה "האלופה". מאז מסרב לצאת מהתודעה הישראלית ולא מפסיק לעבוד לרגע. כיום, אין בית שלא מכיר את יהודה לוי.

 

למה הוא עשה לנו את השבוע?

הסיבה הראשונה קשורה דווקא בעולם המבוגרים, בסדרה חדשה שעלתה ממש השבוע בשם "המדרשה" המספרת את הסיפור הבדוי של קורס הכשרה למוסד, ועוסקת בצד האנושי של סוכני המוסד (ביניהם לוי) ואת חוויותיהם האישיות.

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסיבה השנייה קשורה יותר בעולם הילדים, או יותר נכון עולם הילדים של חנוכה. ממש בימים אלו, משתתף לוי בחזרות של המופע הגדול של חנוכה - "היי סקול פסטיגל", ועובד קשה על מנת שאלפי משפחות יצפו בו ובנוספים על הבמות הגדולות בישראל. בהצלחה!

עובד קשה
עובד קשה © יוטיוב
 
סיבה נוספת היא שהשבוע יהודה החליט לאמץ כלבה חדשה למשפחה ביחד עם שלומית בנוסף לכלבה שכבר יש להם בבית ששמה "מאמי". הכלבה החדשה של יהודה ושלומית היא גורת כלבים חמודה מאוד בדיוק כמו הסיבה הבאה שבחרנו ביהודה השבוע.
 
© אינסטגרם

אם כבר הזכרנו את שלומית מלכה, נספר שנראה שהעסק והזוגיות הזו הולכים למקום ממש רציני, השבוע הגיעו לוי ומלכה להשקת הקולקציה החדשה של "רנואר" בעיצובו של החבר הטוב השף עומר מילר ואשתו שירן. השניים לא הפסיקו להראות צמודים אחד לשנייה, התחבקו והתנשקו לעיני כל ובעיקר - הוציאו לנו את העיניים מקנאה! וזאת למרות ששלומית היא בכלל הפרנזטורית של המתחרים - "פוקס". לזה קוראים אהבה!

צמודים
צמודים © אלירן אביטל

עוד סיבה משותפת של הזוג היא שהם יצאו השבוע להלחם בהצעה של השר אורי אריאל לגרש את חתולי הרחוב ופהגינו את תמיכתם בחתולים בכל מקום ובעיקר באינסטגרם. עד כדי כך שהם החליטו ללכלך את הבגדים, לשבת על הרצפה ולהראות כמו חתולים, וכמובן לציין ש"אין כמו חתולים בעולם!". אין עליכם בעולם!

מיאו!
מיאו! © אינסטגרם

 

תגובות