אופס? ג'ניפר לורנס מפריכה את השמועות שהפיצה על עצמה . צילום מסך מהיוטיוב

אופס? ג'ניפר לורנס מפריכה את השמועות שהפיצה על עצמה

ג'ניפר לורנס רק רצתה לעשות קצת צחוק וכשנשאלה בריאיון על הרגלים דוחים במיוחד שיש לה, ענתה תשובה שגרמה לתקשורת ולרשת לגעוש. מה היא אמרה וכיצד הגיבו התקשורת והרשת?

השחקנית ג'ניפר לורנס רק רצתה לעשות קצת צחוק כשנשאלה בריאיון על הרגלים דוחים שיש לה, אך מבלי להתכוון גרמה לתקשורת ולרשת לגעוש. אופס?

 

New photo of Jennifer at dinner (November 3) #jenniferlawrence

A photo posted by jenniferlawrenceinform (@jenniferlawrenceinform) on

בריאיון לאתר אמריקאי כשנשאלו ג'ניפר לורנס, ג'וש האצ'רסון וליאם המסוורת' על ההרגלים הדוחים ביותר שלהם, סיפרה ג'ניפר שאינה שוטפת ידיים לאחר שהיא יוצאת מהשירותים. כמובן באווירה של צחוק, ליאם הוסיף - "ואחר כך היא אוהבת לחזור ולמרוח את היידים שלה על כל הפנים שלך", כשג'וש מרים את כף ידו באוויר ושואל "כמו מה זה מריח?"

 

אז מסתבר שהווידוי הקטן הזה הצליח לעשות הרבה רעשבאינטרנט ובעיקר בתקשורת, מה שגרם לג'ני לפרסם את הציוץ הבא: "אומנם אני שונאת לפנות אליכם ברשת, אבל אני לא יכולה יותר עם זה ששואלים אותי לגבי ההיגיינה שלי. כשנשאלתי על ההרגל הדוחה ביותר שלי בריאיון, סיפרתי את ההרגל הזה רק כדי להגעיל את ליאם ואת ג'וש. בסופו של דבר הגעלתי את כל העולם. וודאי שאני שוטפת את היידים שלי לאחר השימוש בשירותים! (אינני מאמינה ששמתי את עצמי במצב בו אני צריכה להסביר את זה.) בכל מקרה, מכל השמועות שאי פעם שמעתי על עצמי, את זאתי באמת הייתי צריכה להרגיע."

 
תגובות