אאוצ': ג'ניפר לורנס פוגשת שוב את הרצפה מקרוב . צילום מסך מיוטיוב

אאוצ': ג'ניפר לורנס פוגשת שוב את הרצפה מקרוב

בשבוע האחרון כוכבת "משחקי הרעב", ג'ניפר לורנס, בהחלט עלתה על הגל עם מיטב הפדיחות שעשתה על השטיח האדום - מלהתנשק בטעות עם שחקנית הסרט, ועד להחליק על השטיח המפורסם. הפעם, נוספה פדיחה חדשה למיטב הפדיחות

בעקבות היציאה של הסרט "עורבני חקיין חלק 2", שיצא כבר לאקרנים בכמה מדינות (ושיוצא בישראל ב-18 בנובמבר) השחקנית ג'ניפר לורנס מככבת בכל העולם וכרגיל, כשמדובר בה, זה כולל פאשלות ודברים מצחיקים שמיוחדים רק לה. כנראה שלורנס לא לומדת מטעויות העבר, וגם בפרימיירה של עורבני חקיין חלק 2 במדריד, היא החליקה על השטיח האדום, שוב. לאחר הנפילה מאבטחים מיהרו לעזור לה, וכמובן, שהמעריצים צילמו. פעם שלישית גלידה?
 
 
 
ואם אנחנו כבר מדברים על לורנס שלנו, אחד הדברים שקשורים לג'ניפר ועוררו בנו שאלה גדולה, זה עם מי היא יותר נהנתה להתנשק, ליאם המסוורת' או ג'וש האצ'רסון? כידוע, ג'ניפר הייתה צריכה להתנשק עם שניהם במהלך צילומי הסרטים של "משחקי הרעב", והיא סיפרה בראיון לאתר אמריקאי, את התשובה לשאלה המבוקשת.
 
משולש האהבה של משחקי הרעב
משולש האהבה של משחקי הרעב © יוטיוב
 
עוד במדור הבידור של פרוגי:
כמו שרק היא יודעת, היא סיפקה לנו תשובה חלופית ומתחמקת במיוחד, ואמרה כי היא מעדיפה להתנשק עם השחקן כריס פראט, שמשחק איתה בסרט "Passenger" שעומד לצאת בקרוב. ולגבי האימרות שלה על כך שליאם וג'וש הם כמו משפחה, אז אל תדאגו, כי היא אמרה שלהתנשק איתם לא הרגיש כמו להתנשק עם בן משפחה. אנחנו לא בררנים. היינו מסתפקים בלהתנשק עם כל אחד מהם.
 
תגובות