אוהבת לא אוהבת: קיילי ג'נר וטייגה עדיין יחד?. צילום מסך מהיוטיוב

אוהבת לא אוהבת: קיילי ג'נר וטייגה עדיין יחד?

מה לא חווינו עם קיילי וטייגה, עליות מורדות, שמועות, קליפים כלב שעולה לא פחות מ-50 אלף דולר וגולת הכותרת ילד של טייגה מהצד, אחרי כל זה בימים האחרונים פורסם כי השניים נפרדו, עכשיו הם נראים ביחד מתמיד

כשאנחנו מדברים על מפורסמים מהשורה הראשונה של הביצה העולמית, אנחנו בעצם מדברים על מפורסמים שלרוב יצאו עם המון מפורסמים אחרים וכמובן ששמם השתייך למערכות יחסים שונות. אבל אצל קיילי ג'נר כידוע הכל הפוך ולאורך השנים הייתה לה רק מערכת יחסים אחת וסופר/מתוקשרת עם הזמר טייגה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בימים האחרונים קרו שתי מאורות שרק חשבנו שישנו את התמונה לתמיד, הראשון הוא שקיילי החליטה לסיים עשר שנות זוגיות עם טייגה, והשני הוא שלטייגה היה יום הולדת. כל אתרי האינטרנט, המגזינים ותוכניות הטלויזיה דיברו על הפרידה הכואבת. בכל זאת לא כל יום אחד מהפאוור - קאפלים הכי חזקים בהוליווד מחליט להפריד כוחות. אם נהייתם עצובים אין לכם סיבה כי נכון לפי איך שזה נראה כרגע שום דבר לא קרה.

 

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on

הכל התחיל שפורסם שטייגה אמר לקיילי: "עשיתי משהו כדי לשבור את האמון שלך?", לאחר מכן קיילי הבינה טוב מאוד מה יש לה בידיים והבינה שהיא חוזרת לטייגה. כדי להבהיר את זה לכולם היא העלתה תמונה לסנאפצט ששם רואים את שניהם יד ביד תחת הכותרת:"כולם צריכים להצטנן".

© סנפצ'אט

 

תגובות