איך הסלבס מחו"ל חגגו את חג ההודיה? . צילום מסך מאינסטגרם

איך הסלבס מחו"ל חגגו את חג ההודיה?

באמריקה חוגגים עכשיו את חג ההודיה בו נהוג להגיד תודה על מה שיש בחיים - המשפחה והחברים. אילו סלבס העלו תמונות מהחגיגות?

ממש עכשיו מתקיים אי שם מעבר לים חג ההודיה - בו נהוג להודות על מה שיש ולבקש מהאל עוד מכל הטוב הזה. אנחנו אספנו כמה סלבס ששיתפו אותנו ברגעי ההודיה שלהם והאמת, אם אנחנו היינו סלבס, היינו מרגישים צורך להודות על חיי הזוהר שניתנו לנו!

נתחיל בשתיים מהאחיות למשפחת קרדשיאן - ג'נר, קיילי ג'נר וקלואי קרדישאן שהחליטו לשתף ולהודות על מה שקיבלו. ג'נר, העלתה תמונה עם המשפחה וכתבה "אני אסירת תודה על המשפחה המעורבת שלי" וכשאמרה מעורבת, התכוונה לאחיות החורגות. מה שדווקא תפס אותנו בתמונה הוא הראפר טייגה שעומד ממש ליד קיילי, בעוד שהשבוע התפרסם כי השניים נפרדו. לעומתה, קלואי קרדשיאן החליטה לשתף אותנו בשולחן החג שלה ולהתגאות במאכלים שהכינה בעצמה. גאים בך!

 

thankful for my blended family

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on

 

KoKo's Kitchen

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on

גם בלה ת'ורן, קייטי פרי וג'ון לג'נד הצטרפו למעגל התמונות המשפחתיות. ת'ורן, העלתה תמונה עם החברים והמשפחה בה כתוב "כל כך מודה על המשפחה והחברים שלי". מי שעוד היה בתמונה הוא בן זוגה, גרג סולקין, ואילו לג'נד העלה תמונה משפחתית לאחר הארוחה הגדולה, ובנוסף שיתף אותנו ברגע שלו עם העוף שנהוג להכין בחג. בנוסף אליהם הצטרפה זמרת הפופ קייטי פרי, ששיתפה אותנו בתמונה מן העבר שלה ושל משפחתה. מזהים אותה?

 

So thankful for my family and friends. Photo cred @tamarasthorne ❤❤❤❤

A photo posted by BELLA (@bellathorne) on

 

Family!

A photo posted by John Legend (@johnlegend) on

 

A photo posted by John Legend (@johnlegend) on

 

When ur face is desperate for likes 😐

A photo posted by KATY PERRY (@katyperry) on

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מי שעוד החליט לשתף בחגיגות הם ליאם פיין, ונסה הדג'נס ואמה רוברטס אשר העלו תמונות היישר משולחן החג. פיין, הראה לנו כישרון נוסף מלבד השירה - בישול, והעלה תמונה שלו עם כפפות לתנור, רגע לפני שהעוף המסורתי יוצא אל השולחן. רוברטס, שיתפה אותנו בתמונה שלה על הסט ואמרה כי "זה נראה כאילו אני ליד שולחן החג של חג ההודיה" ואל השניים הצטרפה הדג'נס, שהעלתה תמונה והחליטה להודות דווקא על החברים שניתנו לה. 

 

Happy Thanksgiving to all our US fans!

A photo posted by One Direction (@onedirection) on

 

תגובות