סיפור סינדרלה: הסלבס שבכלל לא תכננו להתפרסם. צילום: ענת מוסברג ושוקה כהן

סיפור סינדרלה: הסלבס שבכלל לא תכננו להתפרסם

בשנים האחרונות גדלה התופעה של אנשים שרק רוצים להתפרסם, אך אנחנו בדקנו מי הם אלו שמצאו את עצמם בביצה, גם מבלי שהם כל כך רצו או חלמו

גל גדות

חוץ מהעובדה שהיא יפהפייה בצורה עוצרת נשימה, והיא הולכת להיות הוונדר וומן הבאה, גל גדות היא באמת אחת מהכוכבות הכי גדולות שייצרה מדינתנו. למרות שזה באמת נשמע כמו קריירה של אדם שתמיד חלם על הביצה ההולייודית, החלומות של גדות הלכו למקומות שונים לגמרי. אז נכון, אומנם היא הייתה רקדנית בצעירותה, ואהבה מאוד את כל עולם הבמה במסגרת הריקוד, אך מסתבר שגל תכננה בכלל ללמוד משפטים בסיום לימודי התיכון שלה, שבהם השקיעה מאוד במקצועות מדעיים וריאליים. אז איך מלימודי משפטים היא הגיעה להצלת העולם? טוב, אחרי הכל וונדר וומן היא כל-יכולה, לא?

© אינסטגרם

לירן כוהנר

נמשיך עם רשימת מלכות היופי ומגל גדות נעבור לזו הבלונדינית עם העיניים הכחולות, לירן כוהנר המקסימה. תופתעו לשמוע את הדרך המצחיקה שדרכה הגיעה לתחרות מלכות היופי ואף זכתה בה (רמז: המקריות שולטת!). בזמן שכוהנר בכלל מלצרה, במסגרת עבודתה כלמצרית בבית קפה, התרחשו בבניין שמעל המסעדה ליהוקים לתחרות מלכות היופי. אחד מהמלהקים הראשיים ירד לבית הקפה לקנות לעצמו משהו קטן לנשנש ולפתע נתקל בכוהנר היפהפייה. כפי הצפוי, הוא לא יכל להשאר אדיש ליופיה ומיד זימן אותה לאודישן. באותו הרגע, עם בגדי המלצרות וריח הקפה היא עלתה למעלה, עברה שלב ועוד שלב עד לרגע הנחת "כתר המלכות" על ראשה. הכי סינדרלה!

© אינסטגרם

שלומית מלכה

ואם כבר בדוגמניות עסקינן, נמשיך עם עוד דוגמנית המוכרת גם בביצה המקומית, אך באותו המטבע גם בעולמית - שלומית מלכה היפהפייה. בימים אלו היא מככבת בקמפיינים רבים, ומתחזקת זוגיות פוטוגנית במיוחד יחד עם יהודה לוי, אבל מסתבר שמלכה בכלל אוהבת חיות עד כדי כך שרצתה בעצמה להיות וטרינרית! לא היה מדובר בסתם רצון, מלכה למדה מקצועות מאוד מסוימים בתיכון ובחטיבה על מנת שתוכל לממש את חלומה להיות וטרינרית, כמו כימיה ופיזיקה. אז למרות שוטרינרית היא כנראה כבר לא תהיה, היא לא מפסיגה להפגין את אהבתה לחיות.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תופתעו לשמוע שהפרסום של מלכה התחיל בכלל מהפייסבוק! כן, כן, הסוכנת הנוכחית שלה, שוטטה בתמונות הפייסבוק של שלומית, וכמובן לא נשארה אדישה. בהתחלה שלומית סירבה להצעה המפתה, ובחרה שלא להכנס לעולם הדוגמנות. לאחר התעקשות (מוצדקת כמובן) מצדה של הסוכנת, שלומית נכנעה וכיום היא אכן אחת הדוגמניות היותר מוצלחות שלנו מסביב לעולם. 

© צילום מסך מאינסטגרם

עומר דרור

בשנים האחרונות הוא רק עולה ועולה בתחום הבידור, בשנתיים האחרונות עומר דרור הוא הפרזנטור הרשמי של קסטרו לצד סינדרלה אחרת מהרשימה, כיכב בסדרות המצליחות "אליפים" ו"גאליס", עשה שני פסטיגלים, סרט קטן ואהוב, ובדרך לסרט בינלאומי בתפקיד ראשי. אך עומר בכלל לא כיוון לשם. דרור מספר שבכלל תכנן לעסוק בספורט וכשהיה בן 17, לגמרי במקרה הסוכנת שלו כיום, שרית מאירי, ראתה אותו משחק כדורסל בשכונה, קלטה אותו ומיהרה להציע לו ייצוג ואודישנים. משם, עם הרבה עבודה, הדרך של דרור הייתה סלולה והוא הגיע לסדרה אליפים שאחריה, המעריצות הגיעו גם הן.

כמעט התפספס לנו!
כמעט התפספס לנו! © דניאל קמינסקי
 

פמלה אנדרסון

בזמן שרובכם, כפי הנראה, מכירים את השם פמלה אנדרסון, בעיקר בתור פוסטר ב"אימפריה של שמש", אנדרסון היא אישה שמשמת סוג של מותג, שהתפרסמה באמת בטעות! למעשה, היא התחילה את הקריירה שלה כיועצת בריאות של מכון בריאות רנדומלי, כשאחת מהעובדות בסוכנות דוגמנות מפורסמת, באה לקבל ייעוץ בריאותי מד"ר אנדרסון, ויצאה לאחר שהציעה לה להצטרף לסוכנות - משם, הכל היסטוריה! אנחנו לא חושבים שיש סיפור יותר מקרי מזה.

© אינסטגרם

ג'וני דפ

ג'וני, הו, ג'וני. הקראש של כל בנות העולם  שכיכב בסרטים האהובים ב"צ'רלי בממלכת השוקולד" או "שודדי הקאריביים", או שבעצם בכל סרט הוליוודי. למרות שמדובר בכישרון אמיתי שצף מולנו במסכי הקולנוע, נראה שדפ מעולם לא חשב על משחק. מסתבר שמהרגע שאימו קנתה לו את הגיטרה הראשונה שלו כשהיה בן תשע, החלום שלו היה מוזיקה, וניגון על גיטרה. הוא הוזמן לקחת חלק באודישן לסרט, בעיקר בגלל שהמראה שלו התאים לאותו התפקיד, ולמרבה ההפתעה ג'וני כיכב באותו האודישן ומשם, הקריירה ההוליוודית שלו כבר הייתה סלולה מראש.

© יוטיוב
תגובות