מוזר ומפתיע: מה קורה כשמחברים זוגות מסדרות שונות ביחד?. צילומים: צילום מסך מיוטיוב, צילום יחסי ציבור

מוזר ומפתיע: מה קורה כשמחברים זוגות מסדרות שונות ביחד?

אתם רגילים לראות אותם בסדרות שונות עם בני ובנות זוג שונים. מה קורה כשהדמויות מגאליס, החממה ושכונה נפגשות ונהיות יחד?

המוסיקאים

לדעתנו, יפתח הר לב, שאותו מגלם לי בירן, ורונה דיין, שאותה מגלמת מור פולנוהר, צריכים להיות ביחד בגלל תחביבם המשותף - הכישרון בעולם המוסיקה. שניהם רגישים ורודפי צדק. הם לא ימהרו להתחיל עם אנשים שהם אוהבים, הם יתנו לזמן לעשות את שלו, ואז הם יתאמצו. בגלל זה אנחנו חושבים שהם צריכים להיות יחד. אם היו מוציאים שיר ביחד הוא ללא ספק היה הדבר הבא. הרי, מה יותר טוב מדואט רומנטי של זוג מוזיקאי?

© אינסטגרם

החנונים

אנחנו חושבים שהוגו, שאותו משחק נווה צור ואלונה ברגר שאותה משחקת סמדר חייט, צריכים להיות ביחד בגלל האופי שלהם. שניהם רגישים, ומתאהבים בקלות, אך הדבר שהכי בולט בהם הו ששניהם גאונים. תמיד, בזכות היכולות הקוגנטיביות שלהם הם מצילים את המצב. הוגו ואלונה הם ללא ספק הזוג הכי גאוני שקיים! אל תתפלאו אם עוד כמה שנים תשמעו עליהם זוכים בפרס נובל.

© אינסטגרם

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

המחוספסים

אנחנו בטוחים שדמותו של דניאל ליטמן / דניאל גורן, ודמותה של ליהי קורנובסקי - אגם שיינפלד פשוט נועדו אחד לשניה! שניהם היו שחצנים ושניהם יפים. בהתחלה הרוע והסכסכנות זה הדבר היחידי שבלט בהם, אך עם הזמן שניהם החליטו שהם משתנים. כשמכירים אותם לעומק מגלים שהם בעלי לב טוב. וכשהם יחד הם מבינים כמה טוב שהם השתנו והפכו לטובים.

© אינסטגרם

הסוכנים

זה נראה כאילו איתן שרוני, שאותו משחק אסף הרץ, ומאיה נוריאל שאותה משחקת רוני דלומי צריכים להיות יחד מכמה וכמה סיבות. שניהם טובים, אוהבים לעזור, חייכנים ואפשר להתאהב בהם במבט אחד. שניהם מפחדים להיפגע שוב ולומדים מטעויות. איתן ומאיה הם סוכנים חשאיים שפועלים למען מטרה טובה. אל תתפלאו אם בעוד כמה שנים תשמעו שהם הסגירו ארגון פשע. כמה רומנטי!

© אינסטגרם

ההרפתקנים

הוא בקטע של להיות מיועד ולחפש אוצר, והיא פשוט לא יכולה לשבת בשקט בלי הרפתקאה חדשה שתשבור את השגרה, זה רק אנחנו או שרחלי ויונתן הם זיווג משמיים? אז נכון, גם לדני לא חסרות הרפתקאות, אך היא בניגוד לרחלי לא באמת ממצליחה למצוא את הכיף שבזה, יחד הם יכולים להיות צוות מנצח ופשוט לפתור הכל. אנחנו כל כך גאים בעצמנו על השידוך הזה שבא לנו לקרות את זה קורא. קדימה, מי כותב להם סדרה רומנטית משותפת?

© צילום מסך מיוטיוב, צילום יחסי ציבור
 
תגובות