צ'או: הדרמה הגדולה באינסטגרם של אאוחניה סוארז. צילום מסך מאינסטגרם

צ'או: הדרמה הגדולה באינסטגרם של אאוחניה סוארז

הכוכבת הגדולה של "כמעט מלאכים" נאלצת לספוג מכה כואבת ופגיעה בפרטיות בעקבות מעריץ שהלך צעד אחד רחוק מידי, עד כדי כך שהיא נאלצה להיפרד מחשבון האינסטגרם שלה

אין ספק שתקופה לא קלה עוברת על אאוחניה סוארס בזמן האחרון. לפני כשנה היא יצאה עם הזמר דוד ביסבל, אך השניים נפרדו. בהמשך כיכבה בסרט "חוט אדום" לצד השחקן בנחמין ויקוניה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

באחד מימי הצילום, אשתו של בנחמין הלכה לבקר אותו על הסט ולדבריה תפסה את בעלה וסוארז ביחד. היא החלה לצעוק ולעשות בלגן, סוארז מצדה החלה לומר שמבחינתה בנחמין לא היה עם אשתו בקשר כמה חודשים. סוארז התנצלה ואמרה שהיא מצטערת על כל המצב אבל שהכל הם דברי שקר.

© צילום מסך מיוטיוב

כל זה קרה די מזמן, אך למי מכם שבימים האחרונים ניסה למצוא את חשבון האינסטגרם של אאוחה וגילה שהוא לא קיים - יש סיבה לכך. מסתבר שחשבון האינסטגרם שלה, שאחריו עקבו לא פחות מ- 1.3 מיליון עוקבים, נמחק כלא היה. בהתחלה היו המון שמועות שהסיבה לכך היא חשבון אינסטגרם אחר שפתחו סתם אנשים ובו אפשר לראות לא מעט תמונות של האקס המיתולוגי וכאשר אאחוניה פנתה להנהלת האינסטגרם היא הסתבכה עמם וזה הוביל למחיקת החשבון.

היום התברר שככל הנראה מדובר בקטין שפרץ לחשבון הפרטי של אאוחניה באינסטגרם ופרסם תמונה שלה ושל בתה, רופינה. בנוסף הוא כתב פוסטים ודברים מגעילים שאאוחניה בחיים לא הייתה כותבת אצלה. ואם חשבתם שפה זה הסתכם, הוא לא בדיוק עצר ואף ניסה לפרוץ לחשבון הטוויטר שלה ואפילו לחשבון המייל הפרטי שלה, כך שאאוחה סגרה בעצמה את החשבון.

© צילום מסך מאינסטגרם

אך רגע לפני הספיקה לציין באותו החשבון את הפוסט הבא: "יש אדם אחד שפרץ לי לחשבונות החברתיות ברשת, הוא פרץ לי לאינסטגרם, טוויטר, מייל (הוא שלח מיילים לאנשי הקשר בשמי)" מציינת ומוסיפה "אין דרך להוציא אותם, לא שיניתי את הסיסמאות ובגלל זה לא שמתי לב שהוא נכנס לי לחשבון שלי ופרסם דברים או תגובות שבחיים לא אמרתי. הוא גנב תמונות של הבת שלי ופרסם אותם, היא (בתה רופינה) קטנה ובגלל זה בחרתי לא לחשוף אותה בשום פנים ואופן לאמצעי המדיה ולרשתות החברתיות".

אאוחה מנסה להעביר מסר בעקבות המקרה הפרטי שלה "מי שנכנס לפרטיות של בן אדם מגיע לו עונש, אני לא מבינה למה הכוונות הרעות האלה, אני פועלת עם עורך דין כדי להתחיל בהליך משפטי. אני רוצה להכיר תודה לאנשים שלוקחים חלק בעבודה ומודיעים לי מתי שיש תנועות מוזרות או מודיעים לי מתי פורצים לי לחשבונות וחושפים את בתי".

 

פוסט פרידה
פוסט פרידה © אינסטגרם



 

תגובות