מפזרים חיוכים: דניאל ליטמן ועוז זהבי מחכים ברכבת. צילום: שוקה כהן

מפזרים חיוכים: דניאל ליטמן ועוז זהבי מחכים ברכבת

כוכבי הנוער והריאליטי המקומיים החליטו להרתם למען מטרה חשובה והתייצבו כולם בתחנת הרכבת בתל אביב. מה הם בדיוק עשו שם? כל הפרטים

עמותת "גדולים מהחיים" למען חולי הסרטן בשיתוף 102FM רדיו תל אביב ורכבת ישראל, ממשיכה את המסורת שלה בשנים האחרונות וציינה היום עם ילדי העמותה את האירוע "ברכבת חיוכים מסביב לעולם" שמתקיים כל שנה לקראת פורים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

האירוע נערך בתחנת הרכבת סבידור-מרכז לעיני הנוסעים ובמקום נערכו פעילויות מיוחדות כגון סדנאות איפור ודי.ג'יי וכמובן שגם השנה הגיעו כמה מהכוכבים המקומיים שהחליטו להרתם למען הילדים. בין הסלבס שבאו לשמח היה אפשר למצוא את מודחי העונה הנוכחית של "האח הגדול": מייקל אלרוי, גיל אלמוג ותמר שילה, השורדת לירון רביבו, טל מוסרי שרק חזר מייצוג ישראל בטקס ה/kca של ניקלודיאון, דניאל ליטמן, מי/רן מנקס, דביר בנדק, שביט ויזל והשחקן עוז זהבי שהסתפר אחרי למעלה משנה עם שיער ארוך.

© שוקה כהן
© שוקה כהן
© שוקה כהן
© שוקה כהן

אחרי הפנינג הפתיחה בתל אביב, עלו ילדי העמותה על הרכבת שהמשיכה לחיפה. הנסיעה כללה ליצנים, קוסמים, כיבוד קל והפעלות שונות. בחיפה נערכה המסיבה המרכזית באולם קריגר בשיתוף עיריית חיפה וראש העיר יונה יהב. המסיבה כללה הופעות של הזמרים האהובים רוני דלומיולי בירן.

 

תגובות