עולים על מדים: כוכבי "היחידה 2" חוגגים בענק. צילום: אור גפן

עולים על מדים: כוכבי "היחידה 2" חוגגים בענק

הכוכבים חוזרים לרקוד ולשיר על מדים בלהקה הצבאית הטלווזיונית אוהבה - היחידה. אמש הם הופיעו לראשונה מול החברים באירוע ענק עם נציגות גדולה של הסלבס המקומיים

אחרי המתנה של למעלה משנה, תכנית הריאליטי שמחזירה את הסלבס לימי הצבא חוזרת בגדול לעונה שנייה, אחרי שבפעם הקודמת פגשנו את קותי סבג ואילנית לוי מפזזים במדי צה"ל, הגיע תורם של סלבס חדשים לעבור בבקו"ם הטלוויזיוני.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אמש (א'), התקיימה השקה חגיגית של העונה באמפי וואהל בגני יהושע שנעשתה בסגנון הופעה חיה וענקית עם לא מעט אורחים מפורסמים שהגיעו לפרגן ללהקה החדשה שקמה. בין האורחים היה אפשר למצוא את קותי סבג, שי מיקה יפרח ודודו כהן (מעפולה) כוכבי העונה השביעית של האח הגדול, טל מוסרי, כוכבי "מחוברים", אביב גפן, שירה לוי, כוכבות איטגירלס שבאו לפרגן לאדל ועוד רבים נוספים.

בעונה הבאה? © אור גפן
הכי שיק
צהל זה שיק? © אור גפן
הופתענו לראות אותך שם!
הופתענו לראות אותך שם! © אור גפן
השתחרר
השתחרר © אור גפן
פז
פז"ם עולם בעולם הבידור © אור גפן

באירוע עצמו נכחו כמובן משתתפי העונה: טהוניה רובל, דובדבני וקובץ', עדי שילון, אדל בספלוב, אורנה דץ, מושיק רוט ורמי קלינשטיין שגם עלו במהלך ההשקה על מדים והופיעו לראשונה מול התקשורת והחברים במחרוזת שירים שיבצעו במהלך העונה וגם הציגו את הגרסה שלהם לשיר הנושא של התכנית.

 
© אור גפן
יריבות העונה
יריבות העונה © אור גפן
© אור גפן
עד מתי? © אור גפן
עכשיו על מדים
עכשיו על מדים © אור גפן

"היחידה" החל מה-11 במאי, א'-ד' ,20:15, ב – HOT3 ובחינם ב- HOT VOD. שני הפרקים הראשונים ישודרו בבכורה מיוחדת בערב יום העצמאות

תגובות