חבורת נערים הטרידו את עדי ביטי בווטסאפ. צילום מסך מיוטיוב

חבורת נערים הטרידו את עדי ביטי בווטסאפ

טרנד חדש אצל המעריצים הישראלים: לצרף מפורסמים לקבוצות ווטסאפ אישיות ולהטריד אותם. הקורבן האחרון היא עדי ביטי שספגה קללות מצד חברי הקבוצה. כל הפרטים

הכוכבת הצעירה, עדי ביטי מככבת לאחרונה עם הקמפיין לאפליקציה החדשה: "ססמסי" והשיר החדש שלה "RAGABITY", ולמרות התגובות הטובות ואפילו ההצלחה הבינלאומית תמיד יהיו אנשים שיהיה להם ביקורת שלילית. חבורת נערים לקחו את הביקורת השלילית יותר מדי רחוק והחליטו להטריד את עדי ביטי בווטסאפ.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קבוצה בווטסאפ של נערים השיגו את המספר של עדי והוסיפו אותה לקבוצה. ביטי לא הגיבה אבל הנערים ירדו עליה גם לאחר שיצאה מהקבוצה וכתבו שהיעד הבא שלהם הוא נועה קירל.

זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לעדי, החבורה כתבו בקבוצת הווטסאפ שהם הטרידו אותה יותר מפעם אחת וגם צירפו אותה לעוד קבוצות בווצאפ. הם בעיקר ירדו עליה בגלל הפרסומת החדשה שלה לאפליקציה "ססמסי", השיר החדש החדש שלה וכן כתבו גם קללות בעלות אופי מיני (שצנזרנו), לאחר כמה דקות עדי יצאה מהקבוצה וחסמה את הנערים, שהמשיכו לקלל ולרדת עליה גם לאחר שיצאה משם.

לצערנו זאת תופעה ידועה של סחר במספרים של מפורסמים והטרדה ברמות אישיות, לפני כשנתיים פרוגי יצאו בתחקיר על התופעה הזו שהגיעה עד לתכנית "הצינור", אך כעת הדבר מחריף להצקות ממשיות לסלבס בווטסאפ.

 

עדי היא לא הראשונה או האחרונה שזה קרה ויקרה לה. מדובר בתופעה מזעזעת שחודרת לפרטיות של הבן אדם וידועה שרק צוברת תאוצה ומהווה מעין שיימינג חדש. עוד נודע לנו שכמה ימים לפני הפרידה של דר זוזובסקי ולי בירן, מעריצים רבים צרפו אותם לקבוצות אישיות וביררו איתם על מצב הזוגיות שלהם, גם הם הסתפקו בחסימה וביציאה מהקבוצה.

היעד הבא: נועה קירל
היעד הבא: נועה קירל © צילום מסך מאינסטגרם

שוחחנו עם ליאת, אמה של עדי, שלא ידעה על הדבר ומסרה לנו בתגובה: "אנחנו בטוחים שזה לא דבר שקורה רק לעדי ולא מכוון רק אליה, אלא לעוד כמה ידוענים. מבחינתנו זו התמודדות כמו כל התמודדות אם לנו (ההורים) דברים כאלו קרו בבית ספר אז אצל הנוער של היום זה בטלפון ובעולם הדיגיטלי, לא מצדיקים את זה, אפשר לצאת מהקבוצה ולחסום, אף אחד לא אומר שזה קל".

לאחר פרסום הכתבה, כוכבת "נעלמים", כרמל לוטן, פרסמה את הידיעה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "אני ממש לא מתכוונת לעבור על זה בשתיקה. אין לי מושג איך ולמה יש נוער שחושב לקחת מספר של מישהו בלי ידיעתו ולעשות בו שימוש זה הגיוני" בהמשך היא גם כותבת "אני יודעת שזה מאוד קל לחשוב למה היא לא מחליפה מסר, אבל מי יודע כמה מספרים היא כבר החליפה?" ובסיום היא מוסיפה בקשה אל העוקבים שלה "בבקשה אל תיפלו לשטויות האלה. תהנו מהעבודה של שחקנים וזמרים, ממה שהם בוחרים לשתף אתכם. תחשבו מה היה קורה אם המספר שלכם היה מסתובב בין אנשים והיו שולחים לכם הודעות כאלה"

תגובות