פרסום ראשון: עדי ביטי בדרך לכבוש את אוסטרליה. צילום מסך מיוטיוב

פרסום ראשון: עדי ביטי בדרך לכבוש את אוסטרליה

עדי ביטי כובשת פסגה נוספת וכעת עומדת להפוך לכוכבת גם באוסטרליה, באפריקה ובג'מייקה. מה בדיוק עומד לקרות שם? כל הפרטים

אחרי שהקליפים שלה "ביט הביטי", "חשה" ו-"משחק מחשב" זכו למיליוני צפיות ביוטיוב, שחררה עדי ביטי לפני כשבועיים קליפ חדש -"רגאביטי" שגם הוא כבר חצה את רף מיליון הצפיות אך הפעם כובש פסגות גבוהות הרבה יותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

החל מהבוקר, נכנס השיר החדש - "רגאביטי", לחמש תחנות רדיו מובילות בג'מייקה ואף יותר מכך, צופי ערוץ ה-MTV באוסטרליה יזכו לראות אותו בפלייליסט שם. בנוסף, המגזין הנחשב "Entrigue Magazine" בחר בה כ"זמרת הישראלית הפופולרית ביותר" וגם בערוץ MTV אפריקה הביעו התעניינות  בקליפ החדש. נראה שביטי בהחלט בכיוון הנכון לכבוש גם את המדינות מעבר לים.

 

את עדי הכרנו אי שם בעונה הראשונה של התכנית "בית ספר למוסיקה" ומאז היא הספיקה להופיע גם באירוויזיון לילדים, בטקס הדלקת המשואות, במחזות זמר שונים ואף לשיר מול נשיא המדינה והאפיפיור. ב-"רגאביטי" משתתף לצד עדי הזמר הבינלאומי ריצי לופ, חלק ממהרכב מייג'ור לייזר. בקליפ המושקע משתתפים למעלה מ30 רקדנים ואת השיר עצמו כתב דולב רם כאשר ינון יהל הפיק אותו מוזיקלית.

© צילום: אריאל אברג'יל - סקייליין

עדי, האמנת שזה יגיע לכאלה מימדים?

ממש לא. לא חשבתי או ציפיתי בכלל שאנשים מחו"ל יגיעו לשיר ולקליפ, ועוד יותר מזה יאהבו אותו ויכניסו אותו ל-MTV ולפלייליסטים בתחנות רדיו שונות. זה כבוד ענק, הכי כיף בעולם ולא מובן מאליו שדבר כזה קורה, בייחוד כשאני רק בת 15. זה מדהים לקבל פירגון ואהבה מכולם ולהיות בין הראשונות או אפילו הראשונה שהגיעה להישג כזה. זה ללא ספק הכי כיף שיש וזאת רק ההתחלה".

תגיות
תגובות