המשפחה החדשה של דניאל ליטמן ושירה נאור. צילום: אור גפן

המשפחה החדשה של דניאל ליטמן ושירה נאור

שני כוכבי הנוער האהובים יהפכו בקרוב למשפחה אחת גדולה ומורכבת בסיטקום חדש ומצחיק במיוחד, וכבר הבוקר עשו את הצעד הראשון כאחים חדשים

הגיע הזמן למשפחה חדשה בסביבה שכולם ידברו עליה, מלבד משפחת רפאלי שמככבת לא מעט בכותרות. את המשפחה החדשה שהולכת להכנס לנו לחיים, מספקים לנו ערוץ Zoom ב-HOT עם סיטקום חדש בכיכובם של השחקנים האהובים דניאל ליטמן ושירה נאור.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

השניים יככבו יחד בסיטקום שפרסמנו עליו לא מזמן, "קשורים" (שם זמני) ויתרגלו להפוך לאחים במשפחה מורכבת של זוג גרוש, אותם משחקים אלי פיניש ("ארץ נהדרת") ויעל שרוני ("רמזור", "שכונה"). בנוסף אליהם יככבו גם השחקנית וכוכבת הרשת בר מיניאלי בתור אחת האחיות במשפחה, וגאיה שליטא-כץ בתפקיד הדודה המשוגעת.

את הסדרה יצרו וכתבו נטלי מרכוס ("היהודים באים") ואסף בייזר (הסיטקום המצליח "אלישע") ומביים אורן שקדי ("שכונה"). 

© אור גפן

הבוקר (ג'), התכנסו צוות השחקנים למפגש הקראה ראשון של התסריט במועדון הקריוקי פלאג אין בתל אביב, רגע לפני שיכנסו לתקופת צילומים ארוכה שבסופה תוולד לנו המשפחה הקורעת המושלמת וכבר מעכשיו אפשר לראות את החיבור והכימיה המדהימה בין כולם.

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן

אז מה העניין שם?

מיקי (אלי פיניש) ונירית (יעל שרוני) הם זוג הורים גרושים שמתאהבים ומחליטים לעבור לגור יחד עם ילדיהם מהנישואים הקודמים. הסדרה מתחילה ביום בו שתי המשפחות עוברות לגור בבית אחד, ולמעשה מתחילות את המסע לקראת הפיכתם למשפחה אחת, או לפחות הניסיון להפוך למשפחה אחת.

© אור גפן

בהתחלה זה מוזר לכולם – בכל זאת, לא מספיק לפתוח קבוצת וואטסאפ משותפת כדי להפוך למשפחה, במיוחד שלכל משפחה עדיין יש קבוצת וואטסאפ משלה שהיא מסתירה מהמשפחה השנייה. לוקח זמן להתרגל לאחים החדשים, להורים החדשים ולחיים בבית החדש, וגם כשמתרגלים, כששבעה אנשים גרים ביחד בבית אחד תמיד יש מי שיריב עם מי, מי שיתחמן את מי, מי שיגנוב למי בגדים, מי שייעץ למי, מי שיחטט למי בטלפון, מי שיאשים, מי שיכעס, ולפעמים גם מי שיסלח. וכשמדובר בשתי משפחות – הבלגן כפול.

© אור גפן
תגובות