בשעות הפנאי: מהם התחביבים של הסלבס?. צילום מסך מהאינסטגרם

בשעות הפנאי: מהם התחביבים של הסלבס?

חוץ מעבודה וקריירה, גם לסלבס שלנו יש תחביבים מעניינים במיוחד. מבר רפאלי ועד קנדל ג'נר - איך הסלבס מעבירים את שעות הפנאי שלהם?

את רוב הזמן שלהם הסלבס מעבירים בעבודה ובקריירה. רוצים לדעת מה הם עושים כשהם לא עסוקים בלפזר אבקת כוכבים לכל עבר? אלו התחביבים של הסלבס.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

זאיין מאליק

התחביב העיקרי של הזמר וחבר להקת "וואן דיירקשן" לשעבר זאיין מאליק הוא לצייר גרפיטי. זאיין נהג לצייר מאחורי הקלעים בסיבובי ההופעות יחד עם הלהקה, וכיום יש לו בביתו חדר המוקדש לגרפיטי, שכל הקירות בו מכוסים בציורים של זאיין. 

 

שיילין וודלי

שיילין וודלי, אותה בטח תזהו ככוכבת הסרטים "מפוצלים" ו"אשמת הכוכבים" נוהגת להכין מוצרי בריאות וטיפוח לגמרי בעצמה. בין הדברים ששיילין מכינה בעצמה: שפתון, שמפו, צללית, ואפילו דאודורנט ומשחת שיניים.

 

ציון ברוך

אולי תופתעו לגלות שציון ברוך הוא לא רק קומיקאי ושחקן מוכשר. ציון הוא גם אמן שאף הציג את תערוכת הציורים הראשונה שלו לפני כשנה, והוא נוהג לשתף עם עוקביו באינסטגרם את ציוריו באופן קבוע.

 

A photo posted by @zionbaruch on

 

בר רפאלי

כנראה שליב עזרא הקטנה תגדל בבית מצוחצח במיוחד, כי אחד התחביבים האהובים על  אימה, הוא ניקיון. בר אוהבת במיוחד לנקות אבק ולשטוף את הבית שלה. אך ניקיון בכללי הוא אחד התחביבים האהובים על הדוגמנית הישראלית הכי מצליחה שיש.

© צילום מסך מהאינסטגרם

קנדל ג'נר

קנדל ג'נר היא אחת הסופרמודלס הכי חמות בעולם האופנה כיום, אלא שקנדל לא מסתפקת רק בלעשות פוזות מול המצלמה והיא מספרת כי התחביב האהוב עליה הוא צילום. קנדל נוהגת לצלם בני משפחתה וחבריה בהזדמנויות שונות, והיא אף צילמה לאחרונה הפקה למגזין הנחשב LOVE .

 

Kaia photographed by me for LOVE magazine 😁😁😁

A photo posted by Kendall Jenner (@kendalljenner) on

 

עופר שכטר

בנוסף להיותו שחקן ובדרן עופר שכטר מתחזק קריירה נוספת כגולש גלים. עופר גולש כבר מעל לעשור ומרבה לטוס לחופשות גלישה מסביב לעולם. בנובמבר 2013 בעת חופשת גלישה באיים הקנרים עופר נפצע כשגלש ואף נזקק לשמונה תפרים בראשו.

 

A photo posted by Ofer Shechter (@ofershechter) on

                                                          

אמה ווטסון

השחקנית אמה ווטסון חשפה בעבר כי היא נוהגת לעשות יוגה וזן. אמה החלה לעסוק בזאת על מנת להתמודד עם הלחץ מפני נסיעות ארוכות. אמה אהבה את התחום במיוחד, היא עושה יוגה וזן על בסיס קבוע, וכיום אמה נחשבת למדריכה מוסמכת בתחום.

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

אושרי כהן

אושרי כהן הוא לא רק שחקן מצליח, ואחד מתחביביו הוא משחק הספורט פוצ'יוולי. פוצ'יוולי הוא משחק דמוי כדורעף וכדורשת שמגיע במקור מברזיל, ובצעירותו אושרי הכיר את הפוצ'יוולי משחקני כדורגל ברזילאים שהיו בארץ ולימדו אותו את המשחק. אושרי התאהב במשחק, התמיד, וכיום הוא משתתף בליגת הפוצ'יוולי הישראלית.

 

A photo posted by Oshri Cohen (@oshricohen) on

תגובות